Jag har alltid haft lite oregelbunden mens, och det hade jag under hela min "graviditet" också.
Sen är jag en sådan person som i hela mit tliv haft krångel med magen och varit mycket gasig och så, åt inte fruktansvärt bra och festade ganska mycket.
Nu i efterhand har jag förstått saker mycket klarare eftersom att jag tydligen var gravid. Med min hälsa och så.
Jag fick ont i magen en kväll, trode det först var vanlig mensverk, sen blev det värre (dock itne så fruktansvärt som jag alltid trott att det skulle vara när man skulle föda) Ringde akuten, och min far, som skulle skjutsa mig för att jag var orolig. Skulle gå på toaletten innan vi åkte, och där blev jag kvar, helt sjukt. Minns dock inget mer av vad som hände den natten, har fått allt berättat för mig bara.
Jag var helt förstörd och kunde inte se på bebisen förrän en två dygn senare (blev kvar på sjukhuset en vecka)
Det värsta har väl varit hur mycket jag tänker tillbaka på hur mycket jag festade förra sommaren och drack, och OM det nu hade blivit något med vår undebara bebis. OM hon hade dött, för det var nära där innan ambulansen kom har det berättats för mig.
Det blir lite luddigt, ska försöka få till det bättre berättat. Börjar fortfarande gråta när jag tänker på det.
Och hur jag fick missa en hel greviditet och allt underbart som alla andra fått varit med om. Vi mår bra iallfall, allihopa, och det är väl det som är viktigast :)
Anonym (intressant) skrev 2008-06-11 20:57:53 följande:
men hade du mens som vanligt oså då?fick du bara ont i magen en dag och åkte till sjukhuset och fick veta eller?kan tänka mig att om man verkligen är helt inställd på att man inte är/kan vara gravid så får man inga eller få symptomer oxå, har ju hört att det är rätt vanligt att man har mensliknande blödningar vid menstid under graviditeten.börjar fundera lite för jag har gått upp en del i vikt på sistonne, och har fått höra att jag ser gravid ut, men har inte trott att jag var det efter som jag har mens, visserligen är den oregelbunden men den kommer varje månad lixom, men tanken har slagit mig att jag kanske skulle kunna vara gravid, magen ser verkligen gravid ut iaf, såg en bild här på Fl på en som var i v.20 nått och det såg verkligen ut som min mage på bilden, men jag inbildar mig säkert..