• strongenough

Fastnat popcorn i halsen vatt där i flera dagar vad göra?

Jag har haft ont på samma ställe i halsen nu i ca 1 vecka. Tror det är popcorn som fastnat. Jag ser inte men tog ner en tops och då kom det nån gul gegga på den och försökte sen riva med nageln men får inte bort om de sitter nått där. Det gör verkligen jätteont nu! Någon som vet hur man kan få bort det?

• Svar på tråden Fastnat popcorn i halsen vatt där i flera dagar vad göra?
  • hewa

Tror ju inte det är popcornet som sitter fast iofs. Men det låter som du har fått en infektion och om jag var du skulle jag pallra mig iväg till vårdcentralen om det gör så pass ont fortfarande.

• Pensive

Jag hade nog ring vårdcentralen imorgon och hört med dem.

• strongenough

Men de gör ju bara ont på ett sälle i halsen! Kan man ha en infektion bara på ett litet ställe? Och när jag håller huvet i vissa lägen gör de inte ont!

• hewa

Ont brukar oftast betyda skada och/eller infektion. Visst kan man ha en infektion på ett ställe, beror ju helt på typ av infektion och var den sitter. Men enda sättet att få reda på det är att kontakta vårdcentralen och be dom kolla.

• maxen123

Hej jag har också ett jäklar popcorn i halsen man ska äta knäckebröd och banan blandat och samtidigt????????

Svar på tråden Fastnat popcorn i halsen vatt där i flera dagar vad göra?