• Who knows

Hjälp mig snälla! Boende nära Hudiksvalls sjukhus, NU!

Min Farmor har blivit sjuk inatt och inlagd på hudiksvalls sjukhus, jag ska åka upp till henne, men hittar inget boende nära sjukhuset, någon som har bra förslag???

Snälla, jag vill verkligen dit, men jag kan ju inte
    ligga skavfötters med henne, hur mysigt det än skulle vara....

• Svar på tråden Hjälp mig snälla! Boende nära Hudiksvalls sjukhus, NU!
  • dio

Jag igen Det finns ett hotell väldigt nära, hm har jobbat där men vad heter det? HUdik Hotell kanske kort och gott Ska fundera om det kanske heter nåt annat. Det ligger iaf väldigt nära och inne i stan.Annars har du Hotell Temperance som ligger i stan det med, men på andra sidan stan jämfört med sjukhuset. Men stan är ju inte så stort så det går nog ganska fort att gå

• Who knows

Tack, nä det ä ju ingen jätte stad, den är ju som Pite ungefär... MEn jag kommer inte håg några hotell iom att jag bodde där själv så behövdes liksom inte hotellen
    Jag måste till jobbet nu, ska se hur fort jag kan bli ersatt. Kommer ni/du på något så skriv gärna här.

• dio

Haha jag är själv pitebo som har bott i Hudik Det är som du säger, man har inte riktigt lagt märke till var hotellen ligger Tror att det ligger ett vid Shell också, men jag kan inte minnas var shell ligger....det kanske ligger ute vid e-4:an? Hm...

• Marco och Mathias mamma

Har du kollat så att det inte finns patienthotell eller anhörigrum på/vid sjukhuset?

• Who knows

Jo, det var det jag visste
    Jo, det ligger ett vid E4:an, men det blir så långt att gå....

dio skrev 2008-06-12 08:29:23 följande:
    Haha jag är själv pitebo som har bott i Hudik Det är som du säger, man har inte riktigt lagt märke till var hotellen ligger Tror att det ligger ett vid Shell också, men jag kan inte minnas var shell ligger....det kanske ligger ute vid e-4:an? Hm...
  • Who knows

Jag har försökt leta det på deras hemsida men hittar inget...
    Har även ringt för att prata med dem, men de har inte telefontid förrän 13.30

bonusmorsa skrev 2008-06-12 08:29:37 följande:
    Har du kollat så att det inte finns patienthotell eller anhörigrum på/vid sjukhuset?
  • dio

Men hotellhudik ligger väldigt nära sjukhuset På en tvärgata där vid systemet (vet inte om du har varit i hudik sen systemet flyttade till samma byggnad som Ica och några småaffärer, vill lillfjärn)

• Who knows

Jupp, testade det hotellet men det liksom alla andra otell är fullbokade i helgen, det är någon fotbollscup Men jag lyckades fixa till mig en kontorslokal med säng, så jag åker upp nu i kväll. Tack för all hjälp!!!

Ps. När jag fixat boende och biljett så ringer läkaren upp... -Jo förresten ev så flyttar vi din Farmor till Gävle imorgon!
    Puh, tur att jag kan avboka hotellet om hon flyttas

Svar på tråden Hjälp mig snälla! Boende nära Hudiksvalls sjukhus, NU!