• Anonym (när?)

hur räkna ut nästa mens + äl?

hade innan missfallet en cykel på 25 dagar efter piller stoppet. fick missfal den 25 maj och väntar nu på äl eller mens..är på dag 19 efer mfet..

ska jag räkna på en cykel på 25 eller ska jag räkna på dag 36 då jag fick mf ?

• Svar på tråden hur räkna ut nästa mens + äl?
  • Anonym

Undrar jag med... ska ta tabletter för att få ut mitt MA på tisdag, undrar också när lä+mens kommer att komma igång...

• Anonym (mf)

Efter mf kan det bli lite hur som helst. Äl kan komma så snart som två veckor efteråt, men det kan också dröja upp till ett par månader. Det beror lite på hur snabbt hormonerna försvinner och när kroppen kommer i balans igen.

• Anonym (när?)

Fick minus på grav testet samma dag jag började blöda (gjorde test hos kk) symtomen fanns en vecka innan jag började blöda. har dock inte testat mig efter de.

Kan man få äl 3v efter ett mf?

• Anonym (mf)

Anonym (när?) skrev 2008-06-12 13:27:52 följande:

Fick minus på grav testet samma dag jag började blöda (gjorde test hos kk) symtomen fanns en vecka innan jag började blöda. har dock inte testat mig efter de. Kan man få äl 3v efter ett mf?
    Ja, tidigast är väl ca två veckor efter men det kan ju som sagt bli lite när som helst. Om du fick minus tidigt borde ju äl komma igång snabbare än om hcg finns kvar länge i kroppen.
  • Anonym (när?)

jaa precis fickju minus direkt efter så tycker att kroppen borde komma igång..jaaman får väl se när äl kommer igång då =)

• Anonym (A)

Jag fick minus på stickan 14 dagar efter mitt MF. Sen fick jag ÄL på dag 18. Testade med stickor. Den här menscykeln verkar alltså bli 5 veckor mot de 4 jag brukar ha. Jag tror inte man kan räkna från sin gamla menscykel utan man måste liksom börja om.

• Anonym (när?)

har tyvärr inte testat med äl stickor :/ men borde kanske gjort de..jag är på dag 23 idag och har lite lätta smärtor i magen..kanske äl på gång ?!

• Anonym

Jag fick äl 2 veckor efter mf (mf i v.5) å testade med stickor, det är nog bästa sättet tycker jag. Lycka till allihopa!!

• Anonym (när?)
    Anonym skrev 2008-06-17 14:37:46 följande:
    Jag fick äl 2 veckor efter mf (mf i v.5) å testade med stickor, det är nog bästa sättet tycker jag. Lycka till allihopa!!
    tack för ditt svar =) blir de inget denna månad ska jag testa med äl test =)
Svar på tråden hur räkna ut nästa mens + äl?