• Anonym

Det skönaste din partner gör?

Vad är det skönaste din partner gör för dig när ni har sex?

Min man är inte så påhittig och tänker mest på sig själv men jag tycker om när han suger på min brsötvårta när jag smeker mig själv. Det är ungefär så långt han kan sträcka sig för att göra det skönt för mig.
    Vad gör er partner?

• Svar på tråden Det skönaste din partner gör?
  • Anonym

när han suger o smeker o slickar på mina bröst/bröstvårtor!!!!!
    mmmmmmmmmm.. det får oftast igång mig även när jag inte känner för sex

• Anonym (:))

Hmm det bästa? Jag gillar när slickar mig o samtidigt har flera fingrar i mig o pullar ganska hårt. Jag gillar även när han tar mig bakifrån (han står o jag på alla fyra i sängen eller soffan) och jag ser i ögonvrån att han studerar mig och smeker mig ganska hårt på rumpan o vid anus.

• Anonym

hmm ja vad gillar man när han slickar och fingrar samtidigt eller när man han sex och han kör in ett finger i rumpan samtidigt hehe

• Anonym (Mumma)

Fick mig att fundera vilket jag tycker bäst om. Har några favoriter, när han smeker mig bakifrån och jag känner hans stånd mot min rumpa... el när vi står upp och han smeker mina bröst rätt hårt och pullar mig rätt hårt... el alltid när han leker med mina bröst med sina händer och mun på det sätt bara han kan. El när han kryper nära mig under mitt täcke och smeker mig. Sen har vi ju alla sms han tänder mig med...

• Anonym (gött)

Pillar, pillar åter pillar aaahhh, gött...
    Blir otroligt kåt av att han stönar och visar att han njuter...

• Anonym

hmm...när han stoppar in hela handen, eller då vi har analsex och han även har ett par fingrar i fittan

• Anonym
    Anonym skrev 2008-06-12 16:59:35 följande:
    när han suger o smeker o slickar på mina bröst/bröstvårtor!!!!!mmmmmmmmmm.. det får oftast igång mig även när jag inte känner för sex
    SAMMA HÄR!! =P min karl e helt fenomenal på den biten *ler*
  • Anonym (lll)

Oj finns så mycket att välja på:P

Men jag älskar nog mest när han tar mig direkt när jag kliver innanför ytterdörren å drar ner mina byxor och ställer sig på huk å börja slicka mig och sen lyfter upp mig mot väggen och sätter på mig hårt i hallen.. mmm.. Älskar dom små överraskningarna..

en annan sak jag går i gång på är iof inget han gör på mig direkt utan är att det räcker med att jag kommer ut från duschen i en liten handduk och ska sätta på mig underkläder och man ser att han direkt börjar ta sig på kuken och får stånd.. mmm.. Tänk att man kan få sin man så kåt efter 8 år som gifta utav att bara visa sig i handuk efter duschen.. hihi

• Anonym (ah)

Ett finger i rumpan när han knullar mig hårt bakifrån. När han smeker mina bröst med sin hårda kuk. Eller tillfredställer mig med min dildo samtidigt som han slickar mig

• Anonym (otrolig)

Min flickväns mun och tunga är det mest otroliga jag vet. När hon leker med dem på mig är jag i himmelen.
    Och när hom dessutom låter ett finger smita in i stjärten under tiden så är det över inom några sekunder.

Svar på tråden Det skönaste din partner gör?