• Perickles

Kolla in barnvagnen jag hittat!

Hitta en läcker barnvagn som lär gå att beställa via tyskland/polen/england... billiga lär de va också.
    MEN misstänker kvaliten...

www.babyactive.pl/

o på mitt bildgalleri har jag sammanställt några av mina favoriter.

www.familjeliv.se/hem/perickles/galleri.php

Har ni sett/hört nåt om märket Baby Active?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-15 11:56
    O nu har jag hittat drömvagnen!

Men den säljs förståss inte i Finland. De tillverkas i Polen för företaget Implast och importeras till Sverige (men då lägger försäljarna på ca 200?!!! huh huh)

Men men, funkar månne dessa modeller på landet? Klicka på hemsidorna

www.prisjakt.nu/produkt.php

www.blocket.se/vi/16361943.htm

• Svar på tråden Kolla in barnvagnen jag hittat!
  • Knastroll82

Alla länder som är med i eu har samma kvalitetskrav vad gäller barnvagnar, det finns ingenting som säger att t.ex en emmaljunga ska vara bättre än en tysk vagn...

Jag har bara hört bra om baby active...

• Fru annmi

Min Dotter hörde av en som köpt denna vagnen att Säkerheten inte håller...
    Det som Låser vagnen uppe höll inte

Jag skulle nog lägga lite mer pengar & få en bra,känna & se vagnen
    Eller hitta en Bättre Beg...Lycka Till!

• Perickles

Ja, att hitta rätt barnvagn e nog ett dilemma.
    Tycker de flesta vagnar e så fantasilösa och DYYRA
    Sen sist o slutligen använder man kanske inte en kombivagn så länge man tänkt... utan skaffar en "sulky" eller liknande då barnet blir lite större.

Så ett + för BabyActive vagnen och ett -

mera :)

• trisha

asså sök bara på babyactive eller breaker här på familjeliv så får du upp lite info om den vagnen. Finns flera som köpt den. Men om du vill ha tips och råd på andra vagnar som e billiga kan jag gärna delge dig av mina tips som jag kom över när jag sökte barnvagn, skriv bara i Gb:n =)

• Perickles

Tack för era fina tips :)
    Börjar mer o mer tro på att Emmaljunga o Brio inte är ENDA dugliga vagnar som finns!!!

• Rebubblan

www.stanmark.se säljer BabyActive vagnar i Sverige (Linköping). De har ofta auktioner på tradera. De har inte alla färger men många.
    Jag har själv funderat mycket på Breaker Rally Edition (också BabyActive) men har haft jättesvårt att hitta recensioner från någon som provat vagnen i verkliga livet.

• Perickles
    Rebubblan skrev 2008-06-14 23:39:58 följande:
    www.stanmark.se säljer BabyActive vagnar i Sverige (Linköping). De har ofta auktioner på tradera. De har inte alla färger men många.Jag har själv funderat mycket på Breaker Rally Edition (också BabyActive) men har haft jättesvårt att hitta recensioner från någon som provat vagnen i verkliga livet.
    Jo, via tradera.se kan man ju hitta en del billiga barnvagnar.
    Synd bara att jag inte bor i Sverige... det blir lika dyr frakt som att köpa från Tyskland eller England! Dessutom e utgångspriset oftast dyrare i Sverige (har jag märkt nu efter flera dagars frenetiskt surfande)

Mera tips välkomnas :)
Svar på tråden Kolla in barnvagnen jag hittat!