• Den där Mary

Om man inte fick en babybag?

Fick son nr 2 för en månad sen, fick då ingen babybag men nu tydligen så får man det... Sös, sthlm. (Dom sa att dom inte fanns sen i september förra året)

Kan man få den/beställa den i efterhand? Gratis e ju gott brukar man ju säga

• Svar på tråden Om man inte fick en babybag?
  • Bobbenn

Fick ingen Skövde KSS

Azaah är här! Vår egyptiska prinsessa. Ommi bethabeni aboya behebeni
  • saris

Om det går att beställa i efterhand har jag inget svar på. Men ärligt talat, i vår bag var det typ 6 st blöjor, ett litet paket våtservetter och lite reklam...hade lika gärna kunnat varit utan.

• fochf

Tror inte att man kan få den i efterhand, om du inte fick någon så är det nog så bara.

• Maddisen82

Födde i karlstad 15 Feb, jag fick inte heller nån...

• Casper2004

är det en libero baby bag?isåfall kan man maila dom så skickar dom hem en!

Casper 4 år och bebis i magen bf 080615
  • Mikaelak 83

vi fick två olika från libero och pampers..med en body, en haklapp, tidning, babyolja, kräm, våtservetter, blöjer, tandborste mm. vi hade väl tur då. Norrköping. Men vi fick en innan också från babyland, tror jag..

• sabina1983

fick inte de heller...å ingen sån där fin bricka me mackor å sånna gosaker...fick sån hemsk upplevelse...födde min son i e-tuna-07..

• JagL8

Jag har mailat Libero och frågat om detta tidigare och fick det här svaret:

Hej Lotta och tack för ditt mail.
    Skulle de inte dela ut vår BB väska på ditt BB är du välkommen att kontakta oss när ditt barn är fött så skall vi hjälpa dig att få en väska.
    Med vänliga hälsningar

Linda

Libero konsumentkontakt

Svar på tråden Om man inte fick en babybag?