REA polarn och pyret
Har P.o.P rea börjat? ngn skrev att den började igår, stämmer det? vill inte köra iväg i onödan.
Har P.o.P rea börjat? ngn skrev att den började igår, stämmer det? vill inte köra iväg i onödan.
Den började igår!
va bra :)
Japp! Jag var och fyndade fina sommarkläder till mina tjejer!
För första gången gick jag på en Polarn och Pyret rea igår när de öppna. Oj oj oj oj...vilket kaos!!! Det gäller att veta vad man vill ha och skaffa barnvakt.
Nästa år ska jag ha bättre koll!!
Var oxå på POP rean igår när de öppnade,har inte haft så skoj på länge. Stod och skrattade inombords när alla mammor och pappor (med barnvagn)skulle in samtidigt :):):)
Själv gick jag och lillskrutt i barnvagn(givetvis) lungt och stilla in och plockad åt mig 1 jacka,1 vindstopper,1 mössa och 1 pyjamas var ute i bilen 15 min efter de hade öppnat.Mäkta stolt över mig själv.......
Kanske skall tillägga att jag var i affären dagen innan och kollade vad jag skulle ha och var de hängde.....
det började i går, var där idag, kan tyvärr inte påstå att jag hittade nåt, var dessutom bara 30 %, så jag gick därifrån utan nåt.
var inne en sväng idag i båda våra pop affärer och blev superbesviken..det enda fina jag hittade var en blå top med vita blommor men den ville inte min 5åring köpa för det var en pojktröja för den var blå två pack strumpor blev det iallafall...sen tycker inte jag 30% är mycket när det är rea heller, kläderna är fortfarande alldeles för dyra...
Ååå, jag hittade mycket fint igår! Inte var det mycket folk heller när jag var där vid 15 tiden. Jag handlade ganska mycket till båda barnen!
Jag tyckte också att utbudet var kasst och dyrt fast det var rea. Tycker de kunde ha 50% i alla fall.
Sommarkläderna var ju inte rea, det var vårkläderna vad jag förstod. Vet någon när sommarkläderna reas eller när de har lite mer rabatt typ 50%. Jag handlade lite på eftermiddagen men tyckte utbudet var litet och rätt dyrt.
Jag var in och shoppade när dem öppnade på torsdagen men det var inte alls så mycket folk som det brukar. Fick tag på det jag skulle ha till bra priser och lite till. Skulle ha skal jacka och byxor och det fick jag. Sen blev det 4 t-shirts, 3 par strumpbyxor, en långärmad, ett par strumpor till dottern, ett par strumpor till mig, en kjol, basrandig tröja och långkalsonger. Så jag är jättenöjd.
Jag tycker att de gott kan ha lite bättre rea-priser. De sätter inte ner dem speciellt mycket.