• Leaaa

*En engångskamera som man kan fota

En engångskamera som man kan fota med under vatten e vi på jakt efter. Var finns dom å köpa?! Det e lite brådis kom jag på då det bara är 2 gånger kvar på babysimmet!

• Svar på tråden *En engångskamera som man kan fota
  • sheeba

Kan man inte köpa det på simhallen?
    Fotoaffärer?

• sagogryn

Gå in på närmaste fotoaffär och fråga, dom borde veta var det finns. Jag vet bara att det finns, men tyvärr inte vart.Lycka till i jakten!

• Lilja84

Kodak brukar ju sälja sånna, är ju bara kolla i deras butiker .. men dom flesta fotoframkallnings butiker brukar sälja sånna såhär mot sommaren ..det är bara gå in å kolla i deras butiker tills du hittar en

• sagogryn

Oj, vad lyckades jag med nu då! SORRY!!!!!

• Leaaa

sheeba, vi har inte babysim på ett riktigt badhus. där vi simmar så är det en liten bassäng som enbart e till för babysim. men tack för tipset, ska åka en sväng ner till badhuset å fråga om dom kanske har...vi har nämligen letat å frågat lite över allt...dom skrattade åt oss på maxi kan jag hälsa

• sheeba

Skrattade, vad taskigt.
    Hoppas att du hittar.

• Leaaa

å clas ohlsson har vi missat...kutar nog dit imorgon

• väntar o längtar

Det finns nog på de flesta vanliga större stormarknader och i alla fotoaffärer. Men tänk på att de inte (inga jag sett i varje fall) har någon blixt. Vilket innebär att att bilderna blir mörka.

• AmandaPitkänen

tyckte jag såg att de hade det på Lagerhaus faktist! Om ni nu har det där du bor?

• Leaaa

hittade en på cleas ohlsson idag! tack för tipset...79:- billgt, så får vi hoppas att den e bra!

• jina

Alla ni som har digitalkameror: Skaffa "Allvädershus" som klarar någon meter under vattnet.

• Leaaa

jina, tyvärr så har inte alla kameror allvädershus som tillbehör vår kamera är en av dom...

• Mumskickan

Angående "allvädershus" så finns det nån vattentät påse att köpa på clas ohlson som man kan stoppa ner kameran i. Vi köpte en sån, och den är SUPERBRA! I början var jag lite orolig att den skulle läcka, men det gör den inte. Det blir jättebra bilder, till skillnad från med engångskameror som inte har nån blixt.

• Enyana

Tyvärr måste jag meddela att våra erfarenheter av den vattentäta kameran från Clas Ohlsson inte är särskilt bra. Mörka och otydliga bilder såväl ovanför som under vattnet...kändes surt eftersom vi, precis som du Leaaa, insåg att babysimmet snart var slut och det vore kul med lite bilder.
    Har dock hört att vissa fotohandlare har engångskameror av bättre kvalitet...men tyvärr inte så billigt som CO...

• Leaaa

Vattentät påse?! Ska springa ner å höra om dom har sådana här också. I så fall köper vi med oss dom

Enyana; vi testar med denna annars får vi fara till badhuset senare å ta kort med en annan

Svar på tråden *En engångskamera som man kan fota