Tallin kryssning imorgon. VAD får jag inte missa
Gubben och jag åker till Tallinn imorgon på kryssning. Vad får man absolut inte missa där (är framme på söndag)??? vilka bra kläd-skor shoppingställen finns det? gallerior?
andra sevärdheter?
Gubben och jag åker till Tallinn imorgon på kryssning. Vad får man absolut inte missa där (är framme på söndag)??? vilka bra kläd-skor shoppingställen finns det? gallerior?
andra sevärdheter?
någon??
åh ska du åka på en kryssning, jag vill också det! Hur mycket betalade ni för resan? för hur många dagar?
Jag och min kille letar efter en billig resa men vet inte vilken man ska välja :S
Mizz Turko skrev 2008-06-13 20:00:08 följande:
Det blev en impuls-grej nu, så vi haka på, behöver lite vila och semester.
eftersom jag är medlem så betalar jag för resan och hytten 910 kr med Silja line. Men då är det ett A premium rum dvs dubbelrum med fönster.
resan är ju på 2½ dag och man får 1 heldag på tallinn.
riga-kryssningar är ju lite billigare men har hört att dessa fartyg är väldigt små och det knappt finns något att göra på dem.
jaha ne vad roligt, hoppas att ni har det skojigt :)
ok, tack för varningen. Då ska jag inte ta riga kryssning hehe. Så tråkigt vill jag dock inte ha. Det ska helst vara romantisk och roligt.
Får la leta vidare tills jag hittar något bra!
Mizz Turko skrev 2008-06-13 20:17:04 följande:
japp. lycka till nu.
He he, båtarna e juh inte såå roliga tyvärr, lämnar en del att önska!
Men köp ciggen på båten å spriten i hamnen en köpcenter typ 50 m därifrån, där finns dte som ett systembolag.
Vi hittade en vodka för 72kr/l, inte illa!
Maten på båten är SVINdyr å INTE god, så ät innan ni kliver på å äti Tallinn. Passa på å ta en spabehandling el gör naglar i land.
Maten i Buffen får man tex sitta max en timme å betala 250kr, å det är ett minibord med grejjer å alkohol ingår ej.
På restauriangen är det väl mest ok men absolut inte värt priset.
Festa till på groggar å öl i baren!
Lycka till!