• Anonym (Mens)

Lite hjälp, tack angående primolut nor ??

Jag har fått såna tabletter och ska ta dom idag dom första alltså 3 dagar innan beräknad mens, brukar ha mens mellan den 24-26 ! Men förra gången kom den runt den 16-17 . Min fråga är den att jag fick ont i magen idag på dagen bruka få de några dagar innan men mensvärken blev värre så jag tog min första tablett ikväll för ca 3 timmar sedan. Men jag fick min mens nu? Då är det ingen idee att ta tabletterna va? Dom kan inte stoppa upp mens som redan kommit?

Jätte jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Lite hjälp, tack angående primolut nor ??
  • Mollan70

VOL8F 85NDSet inte det tyvärr!
    Kanske google kan ge svar...

• Mollan70

Vad konstigt det blev.
    Skrev att jag tyvärr inte vet.

• Anonym (Mens)

Ja jag funderade ett tag på vad det stod
    Tack endån .. hoppas på mer svar!

• Anonym

Hej!
    Tror inte att det är någon ide att du fortsätter med primolut nor om din mens har kommit, tyvärr. Tror inte att mensen slutar nu när den väl har kommit... Är ju inte 100% säker, men nästan

• Anonym (Mens)

Ja okey kunde tippa på de

• Anonym

Jag hörde av en kompis att hon oxå hade fått mensen en gång när hon börjat ta dom,men hon fortsatte ,å den försvann...så för henne funkade det iaf..lycka till!

• Anonym (Mens)

Hejsan ja nu har jag ingen mens ,konstigt kan den försvunnit oj kanske jag ska fortsätta nu då??? Usch va skulle ni gjort?

• Mollan70

Jag skulle ha ätit dem och hoppas att mensen inte kom tillbax.

• Anonym (äter oxå)

Hejsan. Nu kanske det e lite sent för ett svar, men iallafall. jag äter oxå primolut nor. hade ständigt blödningar så jag fick dom utskrivna, ngr timmar efter att jag tagit första tabletten så försvann mensen, skulle äta dom i 10 dagar i olika perioder  när jag slutade med dom så kom blödningarna tillbaka men väldigt sparsamt. nu e jag inne på andra perioden och blödningarna försvann med en ggn igen. mitt tips e att knapra på dom kan absolut stoppa upp mens som kommit, det e det dom gör på mig.

Svar på tråden Lite hjälp, tack angående primolut nor ??