• Hannnas

Testlagret - streck på FEL ställe

Irriterande!

BIM idag, ingen mens, stängd tapp... och testlagrets sticka är negativ, eller streck på FEL ställe! Störigt!!

Har någon fått streck på fel ställe och varit gravid? Känns ju osannolikt men jag litar inte på dessa tester utan får testa med ett CB lite senare...

Bild finns i galleriet...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Testlagret - streck på FEL ställe
  • Vickan I

Fast är det där streck? De ser ut som där det där plastaktiga börjar på deras test? Så har jag med på mitt test. Eller jag kanske kollade på fel test i ditt galleri?

google it goddammit!!!!
  • Hannnas
    Vickan I skrev 2008-06-14 08:25:07 följande:
    Fast är det där streck? De ser ut som där det där plastaktiga börjar på deras test? Så har jag med på mitt test. Eller jag kanske kollade på fel test i ditt galleri?
    alltså det är ingen skugga på mitt test utan ett streck, men precis som du säger under det där plastiga... så heelt fel ställe...

Inte på ETT enda av de andra testlagrets tester har jag fått ett streck där innan... skugga JA men inte tydligt färgat streck...

Vet ju vart strecket ska vara, jag är inte heeelt lost gällande tester mest irriterad idag över detta skittest
  • Vickan I

Hehehe jag förstår. Tänkte bara vad jag såg på bilden...sorry.

Håller tummarna för att det plussar till sig med cb sen då.

google it goddammit!!!!
  • Hannnas
    Vickan I skrev 2008-06-14 08:36:33 följande:
    Hehehe jag förstår. Tänkte bara vad jag såg på bilden...sorry.Håller tummarna för att det plussar till sig med cb sen då.

förstår dig helt

Ja hoppas kan man känner mig ogravid men mensen har inte kommit o ska komma allra senast denna förmiddag.... tappen är ju dock stängd

Vart kommer ditt test ifrån? är de bra? för inte är det testlagrets iaf

• I wish

Sådär har jag tyvärr oxå fått på flera tester förut...och då va jag inte gravid
    Dom va oxå från testlagret.

Hoppas du plussar på riktigt ändå!
    Håller tummarna!!

• Hannnas
    I wish skrev 2008-06-14 08:57:20 följande:
    Sådär har jag tyvärr oxå fått på flera tester förut...och då va jag inte gravid Dom va oxå från testlagret.Hoppas du plussar på riktigt ändå!Håller tummarna!!
    Nä de är klart neg... surar bara lite

Hoppas oxå på + snart

Kommer aldrig mer köpa testlagrets iaf...
  • Vickan I
    Hannnas skrev 2008-06-14 08:40:00 följande:

Vart kommer ditt test ifrån? är de bra? för inte är det testlagrets iaf
    Är nog billigatester.se

Har beställt från alla möjliga ställen....men de funkade bra när det slutligen blev ngt.....Har aldrig fått några spökstreck eller liknande med dem tidigare. Alltid solklart minus tills nu sist.
    google it goddammit!!!!
  • Hannnas
    Vickan I skrev 2008-06-14 09:04:46 följande:
    Är nog billigatester.seHar beställt från alla möjliga ställen....men de funkade bra när det slutligen blev ngt.....Har aldrig fått några spökstreck eller liknande med dem tidigare. Alltid solklart minus tills nu sist.
    tackar för tips! och GRATTIS ska man väl säga med
  • snappi81

Fast strecket som är under det plastiga ska va där! Det är uppsugnings delen som blir färgad av urinet...

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Hannnas
    snappi81 skrev 2008-06-14 10:24:02 följande:
    Fast strecket som är under det plastiga ska va där! Det är uppsugnings delen som blir färgad av urinet...
    finns inte på ETT enda av mina andra och jag har testat med måååååånga

Iaf... NEG är det även på CB så det får bli bättre lycka nästa gång ist
  • snappi81
    Hannnas skrev 2008-06-14 10:36:59 följande:
    finns inte på ETT enda av mina andra och jag har testat med måååååånga Iaf... NEG är det även på CB så det får bli bättre lycka nästa gång ist
    Ja men så är det iallafall, jag får alltid det och jag har oxå testat med många...! Hoppas det blir knodd för er snart iallfall..
  • Hannnas
    snappi81 skrev 2008-06-14 10:41:32 följande:
    Ja men så är det iallafall, jag får alltid det och jag har oxå testat med många...! Hoppas det blir knodd för er snart iallfall..
    tack! ja vi har ju en liten att älska här undertiden så det är rätt lugnt
  • snappi81
    Hannnas skrev 2008-06-14 10:44:56 följande:
    tack! ja vi har ju en liten att älska här undertiden så det är rätt lugnt
    Men syskon är ju mysigt... vi jobbar på en ny med! Men helt plötsligt så tar man det mycket lugnare än va man gjorde med den första, känns inte som om det gör nåt att mensen dyker upp...!
  • Angi07

jag ser ett negativt test,tyvärr.Det strecket under plast brukar synas där när man testar. Har testad under 9 månader med Testalagret och dom funkade för mig, och jag plussade förra veckan med dom mem det är ju olika.Lycka till!

• Hannnas
    snappi81 skrev 2008-06-14 10:47:08 följande:
    Men syskon är ju mysigt... vi jobbar på en ny med! Men helt plötsligt så tar man det mycket lugnare än va man gjorde med den första, känns inte som om det gör nåt att mensen dyker upp...!
    ja man är helt annan så ni är på G nu med? KUL
    Angi07 skrev 2008-06-14 11:01:03 följande:
    jag ser ett negativt test,tyvärr.Det strecket under plast brukar synas där när man testar. Har testad under 9 månader med Testalagret och dom funkade för mig, och jag plussade förra veckan med dom mem det är ju olika.Lycka till!

Jo jag vet bara surade lite imorse eg men då vet man ju att de kan fungera då iaf, tack o grattis!!!

Svar på tråden Testlagret - streck på FEL ställe