Var finns plastfrotté?
Vet någon var man kan köpa plastfrotté? Alltså där det är frotté på ena sidan och plast på andra, bra att ha under naken barnstjärt på skötbordet eller på golvet.
Vet någon var man kan köpa plastfrotté? Alltså där det är frotté på ena sidan och plast på andra, bra att ha under naken barnstjärt på skötbordet eller på golvet.
JYSK brukar ha.
gekås
Det finns att köpa i allehanda affärer, skulle tro vilken välsorterad barnvagnsaffär som helst (ex babyproffsen etc) skulle bli förvånad om det inte fanns där..., skulle även kunna tänka mig att det går att köpa som metervara i ex en välsorterad tygaffär... Vi köpte våra i Ullared... men det är ju lite långt dit om man bara ska ha froteen... allvarligt talat så kolla in ovanstående tips så hittar du det sannerligen närmare än i Ullared...
Jag har köpt på Jysk
Jag köpte på Ellos.
barnvagnsaffärer, sytillbehörsaffärer.. m.fl.
Aha, tack för tips! Det var inte svårare än så alltså. Fick för mig att det var svårt att få tag på. Ska kolla Jysk.
Och IKEA förstås. Där köpte jag sådant överdrag till vuxensängen - det fanns åtminstone 90 och 180 bredd (heter "nattglim").
Man kan köpa plastad frotté på metervara o sicksacka kanterna själv. Det gjorde jag iallafall, lite småsnålt kanske men jag behövde till flera sängar och ville ha några i reserv och la även i en i barnvagnen ( lite nojig... : )) Ett alternativ iallafall!
Köpte på JYSK idag men det var lite väl dyrt tycker jag. Jag skulle nog vilja hitta på metervara. Den här som jag köpte var förpackad som lakan för att ha i säng. Jag tänkte mer ha som småbitar att lägga under bebisens stjärt när hon ska ligga på golvet och lufta sig eller att ha på skötbordet.
det finns på åhlens, brukar ofta kunna finnas stuvbitar, brukar jag köpa
Ikea
Jag köpte mitt på Hemtex.