Rebubblan skrev 2008-06-15 00:29:17 följande:
Och jag som flyttade från Jönköping till Malmö! Visste jag ju inte då att det skulle medföra sådana fördelar!Vi bara sa till att vi gärna ville veta vilket kön bebisen hade och det kollade hon på 10 sekunder. Jag visste inte ens att de hade 3d förrän hon slog om apparaten, och de gör ul här i v 18-20 och i v 32-33.Har märkt här på familjeliv att det visst råder stor skillnad på olika platser i landet. Orättvist!
hahaha Borde kanske flytta tillbax igen :)
CarlHerman skrev 2008-06-15 11:09:53 följande:
Jag har också bokat hos Selbing, om 10 dagar. Är då i v 26+4, det kändes lagom att göra det då. Tror inte jag räknas som av generösare storlek (även om det känns så just nu Har bara hört bra grejer av såna som varit hos honom så det ska bli spännande!isako: thomas katzin på östra storgatan gör köns-ul, men jag tror inte det är 3D. Bodde i jkpg tidigare.
Gör han? Konstigt, det har jag inte hört.. Men men, skall ju till Linköping den 9:e så det blir bra. Men det är fruktansvärt dumt att det skiljer så mellan de olika länen! skulle inte få vara så. Tänk om det är allvarligare saker än könet på ett barn. Det är ju egentligen ganska trivialt i o m att man får ju faktiskt reda på det i sinom tid

Men det kan ju gälla saker med lite mer substans... Hmm.. Men men, inget man kan påverka så det är bara att digg läget känns det som