Rödvinsfläck!
Sambon var på personalfest igår och idag upptäckte han en rödvinsfläck på sin skjorta. Hur och kan man få bort den? Alla tips mottages tacksamt för det är en helt ny skjorta.
Tack!
Linda
Sambon var på personalfest igår och idag upptäckte han en rödvinsfläck på sin skjorta. Hur och kan man få bort den? Alla tips mottages tacksamt för det är en helt ny skjorta.
Tack!
Linda
Vanish brukar fungera på rödvin
life butiken alltså hälsoaffär har visst ett medel som är just för rödvinsfläckar.
Vanish sprutade jag på en rödvinsfläck förra helgen, lät ligga över natten eftersom jag inte vill tvätta på natten . På morgonen när skjortan skulle in i maskinen var fläcken redan borta.
Finns ett medel som heter Vinfläcksborttagaren, funkar jättebra mot vinfläckar men även bär o andra svåra fläckar, säljs i Lifebutiker men tror även det kan köpas på nätet, Googla så kanske du fåt nån träff.
Galltvål är superbra!
Jag fick en rödvinsfläck i min ljusa tygsoffa en gång. Det var kul... Dock öste jag på mängder med salt, och dagarna efter skrubbade jag med bakpulver och vatten. Inte ett spår efter fläcken sen!! Så sjukt coolt! :)
jag fick ett glas vin över hela mina fusk sidenbyxor...dom va helt röda o vanish tog bort allt! det va nåra dagar efter..
lade dom bara i en hink med vatten o vanish!