Har du din studentmössa kvar?
Jag slängde min dagen efter studenten för alla mina klasskompisar hade skrivit sina autografer i den och jag tyckte de var dumma i huvudet hela bunten så jag ville inte ha mössan kvar.
Ni då?
Jag slängde min dagen efter studenten för alla mina klasskompisar hade skrivit sina autografer i den och jag tyckte de var dumma i huvudet hela bunten så jag ville inte ha mössan kvar.
Ni då?
Ja. I min står det bara snälla och trevliga saker
såklart den är kvar med alla små meddelanden som folk skrivit, ett minne för livet
japp jag har den kvar...
Har den kvar, med allas namn - det är juh minne....
Jag vet att jag sparat den, men vet inte var. Någonstans hemma hos mamma och pappa antagligen, och de skulle aldrig kasta den.
har den kvar den ligger i vitrinskåpet fullt synlig i bokhyllan med alla i klassens hälsningar ett minne för livet kommer då aldrig slänga den.
ungarna har den i utklädningslådan. funkar rätt bra när man leker lokförare tydligen.
det är ju nästan pinsamt att ha kvar studentmössan på hedersplats dessutom... är det ens största prestation här i livet så är det ju tragiskt. och hälsningarna skrivna av ett gäng halvfulla 19åringar som inte hittat sig själv än kan jag leva utan känner jag.
Jo men den hänger eller ligger nånstans i klädkammaren. Men jag tror den är här sista året för jag ska ta höststädning istället för vår så den sjunger på sista versen.