• Eisa

Har du din studentmössa kvar?

Jag slängde min dagen efter studenten för alla mina klasskompisar hade skrivit sina autografer i den och jag tyckte de var dumma i huvudet hela bunten så jag ville inte ha mössan kvar.

Ni då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du din studentmössa kvar?
  • Sencha

Ja. I min står det bara snälla och trevliga saker

Son född 2004; BF 11 juli
  • katrili

såklart den är kvar med alla små meddelanden som folk skrivit, ett minne för livet

• ludenben

japp jag har den kvar...

• Ajsen

Har den kvar, med allas namn - det är juh minne....

♥ Olivia 040822 ♥
  • brokig

Jag vet att jag sparat den, men vet inte var. Någonstans hemma hos mamma och pappa antagligen, och de skulle aldrig kasta den.

• grodanboll85

har den kvar den ligger i vitrinskåpet fullt synlig i bokhyllan med alla i klassens hälsningar ett minne för livet kommer då aldrig slänga den.

• Ylle

ungarna har den i utklädningslådan. funkar rätt bra när man leker lokförare tydligen.
    det är ju nästan pinsamt att ha kvar studentmössan på hedersplats dessutom... är det ens största prestation här i livet så är det ju tragiskt. och hälsningarna skrivna av ett gäng halvfulla 19åringar som inte hittat sig själv än kan jag leva utan känner jag.

• Sencha
    Ylle skrev 2008-06-15 14:56:13 följande:
    ungarna har den i utklädningslådan. funkar rätt bra när man leker lokförare tydligen.det är ju nästan pinsamt att ha kvar studentmössan på hedersplats dessutom... är det ens största prestation här i livet så är det ju tragiskt. och hälsningarna skrivna av ett gäng halvfulla 19åringar som inte hittat sig själv än kan jag leva utan känner jag.
    Det handlar inte om hur stor pretationen är. Det handlar om att det är hälsningar från personer som betytt oerhört mycket under en väldigt viktig period i livet.
    Son född 2004; BF 11 juli
  • grodanboll85
    Ylle skrev 2008-06-15 14:56:13 följande:
    ungarna har den i utklädningslådan. funkar rätt bra när man leker lokförare tydligen.det är ju nästan pinsamt att ha kvar studentmössan på hedersplats dessutom... är det ens största prestation här i livet så är det ju tragiskt. och hälsningarna skrivna av ett gäng halvfulla 19åringar som inte hittat sig själv än kan jag leva utan känner jag.
    de där är olika från person till person oxå har min studentmöss där min dotter inte får tag på den för att de är en del av mej själv jag har faktsikt gjort något stort å de är å tagit studenten + att alla i klassen va samman svetsade under hela gymnasietiden så den får en hederplats i min bokhylla
  • Love4cats

Jo men den hänger eller ligger nånstans i klädkammaren. Men jag tror den är här sista året för jag ska ta höststädning istället för vår så den sjunger på sista versen.

My love

Svar på tråden Har du din studentmössa kvar?