• Dee Why

Erfarenheter av Sack'n Seat??

Ni som testat Sack'n Seat, vad tycker ni?
    Är det nåt att ha??

• Svar på tråden Erfarenheter av Sack'n Seat??
  • melker03

Vi har en. Super som extrastol främst innan barnet äter själv eftersom de sitter lika lågt som en vuxen.

• Tullemi

Finns det nån annan lösning? Vi ska till Thailand i november och det blir ju att man går ut och äter en hel del. Då skulle det vara bra att ha dottern på en egen stol med hjälp av nåt. Hon är ju ganska liten vid restillfället (9-10 månader) så det kanske inte finns nåt? Sack´n Seat hade ju varit OK om hon hade kommit längre upp, inget kul för henne att sitta med huvudet vid bordskanten

• caxie

Har en, och har jämt den med på resor och ofta liggandes i bilen ifall den skulle behövas. Kan verkligen rekommendera den . Ett tips om man vill att barnet ska komma upp högre eller om stolsryggen e för hög för sack´n  seat, sätt en kudde under!

Felicia 2006-12-11
  • Tullemi

Fast då får man dra med sig en kudde oxå och det är ju inget kul på semestern kanske. Annars var ju idén toppen

• gosan2

vi køpte en sådan infør en resa till Thailand nær vår son var 9-10 mån gammal. Men den passade inte på någon av våra stolar hemma, och vi provade flera olika modeller av stolar. Ryggen på stolen får inte vara før høg och inte før bred. Så vi læmnade tillbaka den. På de flesta restauranger fanns barnstolar i bambu. Vi hade med oss en sele som vi spænde fast honom i i stolen och det fungerade jætte bra.

• Tullemi

Gosan2:
    Aha, så det finns barnstolar att använda?! Jag har nämligen hört att det är svårt att få tag på restauranger med barnstol. Men det du säger låter ju toppen

• saris

Min kompis hade med sig den en dag till sin 10 mån, han satt jättebra i den, de hade även med till Thailand och då var han 8 mån och det gick jättebra. Hon sa att det på en del ställen i Thailand inte gick att få en barnstol.

• Tullemi

Man kanske ska köpa en och ha i vagnen i nödfall fast jag tycker fortfarande att barnen sitter lite för lågt. Men det får man väl ta helt enkelt

• caxie
    Tullemi skrev 2008-06-15 18:51:42 följande:
    Fast då får man dra med sig en kudde oxå och det är ju inget kul på semestern kanske. Annars var ju idén toppen
    man kan ju även lägga en tröja el annat som man har att tillgå på stolen. Det har vi gjort när det inte passade på stolen. Tex så vek vi ihop skötunderlägget och min kofta en gång  och la på stolen
    Felicia 2006-12-11
  • Tullemi

Ja, hon skulle väl kunna sitta på skötväskan tex, för i den har vi ju inget ömtåligt. Tröjor har man kanske inte med sig till Thailand men tack för tipset!

• gosan2

jo det fanns barnstolar på de flesta stællen. Vi backpackade och reste runt en hel del och det var bara på de små platserna dær det inte var mycket turister som det inte fanns barnstolar på.

Svar på tråden Erfarenheter av Sack'n Seat??