• Linda79

avdomnad ner till?

En lite konstig fråga kanske..men nu dom senaste veckorna så har jag i mellan åt blivit typ avdomnad ner till.Känns som om jag har fått bedövning eller något där..Känns helt konstigt.. vad kan det bero på? Typ någon nerv som kommer i kläm eller så?

Tack på förhand..
    V 32

• Svar på tråden avdomnad ner till?
  • OneMotioN

Jag har också känt nåt liknande den sista veckan, först började det i vänstra ljumsken, en obehaglig känsla, kan inte sätta fingret på det, sen vart det mer som en tryckande känsla i hela underlivet o så känns benen helt spagettiga haha, nästan bortdomnade... Har inte heller nån aning om vad det kan bero på, tänkte också på en nerv som kommit i kläm kanske...
    Är i v 37...

• MrsZ

Jag tror oxå på nervkläm! Jag har haft mindre känsla down there under hela graviditeten. Förra gången var det tvärt om. Sexlusten var på topp och jag skrämde nästan ihjäl min stackars man =) Denna gången så tillfredställer jag inte ens mig själv för det krävs så jäkla mycket jobb ;)
    Nu i slutet så sjunker ju bebisen ner och klämmer på nerver som kan orsaka obehag i ljumskar, korsrygg och underliv.

Svar på tråden avdomnad ner till?