• jippibebis

Huskur för att bota vagel???

Frågan är som rubriken lyder. Vaknade imorse med en jätte vagel i ögat!!! :( Är det någon som har något tips på hur man kan få bort den???

• Svar på tråden Huskur för att bota vagel???
  • jippibebis

Ingen som har något bra tips? Jag kommer ju skrämma ihjäl mina kunder om jag ska se ut så här :(

• MiIou

Jag har åkt på det två gånger och båda gångerna har sambons linsvätska varit räddningen, visst, man får ju dras med det ett tag men linsvätskan är ju antibakteriell och renar och får det att läka fortare, så kändes det i alla fall. plus att det är väldigt skönt att spola med något när det gör ont.

• flickan med drömmarna

Det här låter kanse äckligt men saliv hjälper!

• Annabel

skölja med koksaltlösning.

(¯`♥.¸..?:*¨¨*:?..♥ ღ BF 13 augusti ♥ღ♥ .?:*¨ ¨*:?.¸.♥´¯)
  • jippibebis

Åh tack för tipsen få se om jag får ordning på det!

• fia0411

Saliv funkar jättebra. Äckligt men sant. Ta helst morgonsaliv innan du borstat tänderna och he i ögat. För att minska den ikväll kan du trycka lite på den och se om du får ut lite av vätskan i vageln.

• Spektra

Badda med varmt vatten på/runtom vageln. Det är ju samma sak som att du fått en finne på ögonlocket och utförsgången där sekretet normalt ska rinna ut är igentäppt, så det gäller att få poren att öppna sig. Om det inte funkar kan du ringa till din VC och få salva för att se om det går fortare.
    Lycka till!

Svar på tråden Huskur för att bota vagel???