Nya cykeldäck - vad kostar det?
behöver nya hjul till min cykel....alltså gummi+slang. Kan inte så mycket om cyklar Cykeln är en gammal DBS - säkert 30-40år gammal. vad kostar däcken och vad kostar det att få nån att byta dem åt mig?
behöver nya hjul till min cykel....alltså gummi+slang. Kan inte så mycket om cyklar Cykeln är en gammal DBS - säkert 30-40år gammal. vad kostar däcken och vad kostar det att få nån att byta dem åt mig?
Finns billigt på t ex Biltema, kolla på deras hemsida för exakt kostnad.
Vad det kostar hos en cykelfirma... Hm, det beror nog lite på var du bor någonstans.
Vi bor i karlstad tänkte mest om de tar 1-200:- eller om man få slänga ut en 500:-. Biltema, ska kolla!
Frågan hur länge håller ett biltemas däck de så dåliga
Om du ska låta en cykelhandlare byta däcken så vill de nog sälja däck och slang också. Jag skulle tro att du kan få arbetet gjort för 100 kronor per hjul, sedan kanske 150 - 200 kronor för däck och slang, beroende på kvalitet. (jo, Biltema och Clas Ohlson har billigare).
Sedan kanske hjulen behöver riktas och naven rengöras och smörjas? Ny kedja kanske också?
Ha en god tur sedan på den vårfina cykeln!
Jag är övertygad om att TS antingen skaffat nya däck eller en ny cykel på de 6 år som förflutit sen tråden postades...