Privat ul i örebro??
Hej!!
Någon som vet om det finns någon privat klinik eller nåt liknande i örebro, där man kan göra ul??
Hej!!
Någon som vet om det finns någon privat klinik eller nåt liknande i örebro, där man kan göra ul??
ingen som vet??
sök på t ex eniro efter privata vårdgivare/gynekologer. Brukar inte vara problem att hitta där.
var inne på din sida såg att du är i v 15 då finns det ingen jag ringde nämligen runt å försökte få en tid för privat ul i ungefär samma v men de har enbart vul och jag var för långt gången för att göra vul enl bm jag prata med så jag vände mig till kvinnokliniken och fick en tid där.
Jag var på ett privat VUL i Örebro. Ringde runt till en massa olika och alla vägrade kolla bara för att jag hade inte haft någon blödning eller nått annat problem. Jag var bara nervös att det inte fanns nått där inne, så man vill ju veta.
Jag var på Stortorgets gynekologmottagning! Det kostade 600, men det va värt allt!! Så man lugnar nerverna lite!
Nej inte UL. Jag gjorde ett VUL. Nej, jag sa bara att jag var nervös och ville titta. Kanske går att göra UL där med. Ring och fråga!
Gör de=)) Dom är jätte trevliga!!
I sa skrev 2008-06-17 11:39:14 följande:
Ring till USÖ. Min barnmorska sa att eftersom de ska börja med KUB-tester i höst, så behöver de göra många tidiga ultraljud för att "träna sig". Alltså inte hela nupp-test, men tidiga ultraljud. Nu har vi redan bokat tid på annat ställe för kubtest, så det var inte aktuellt för oss, men jag rekommenderar dig att höra av dig till dem!
jag har hört att det ska finnas en privat klinik på järntorgsgatan. Vet folk som varit där. Folk som varit där o gjort vanliga ul för att ta reda på kön osv. Testa att söka på eniro på gynekologer eller nåt, tror jag sökte åt en kompis en gång o fick då fram ett utländskt namn på järnvägsgatan och även adolfsberg. Så testa ringa dit om du hittar numret o kolla om dom gör ul!? för det är det enda stället jag hört talas om att man kan göra ul "bara för att man vill" i örebro!
det där kub testet som mulle M skrev om ska jag på idag :) det gör man i v.13 tror jag. Så det är nog för sent för dig att göra det med :(
gulasidorna.eniro.se/query&search_word=Gynekolog&geo_area=j%E4rnv%E4gsgatan+%F6rebro
där är en länk med telenr...jag har aldrig ringt o kollat själv om man kan göra ul där, men har hört folk som sagt att dom gjort det där, så det borde ju gå? om jag sökt på rätt vill säga! värt att ringa o höra kanske?=)