• Bubblan84

Bästa foundation??

Har själv länge använd Loreal infallible..den ska sitta upp till 16 timmar..hell no..efter 6 timmar är den så gott som borta från mig :/ behöver tips om riktigt bra o täckande foundation o även puder..nån som har erfarenhet av lancomes produkter..är dyrare bättre??

• Svar på tråden Bästa foundation??
  • MyFine

Jag har Diors Photo Perfect (eller nått sånt, ids inte gå o kolla ) och den funkar superbra! Sitter som berget!

• Bubblan84

Heltäckande?? Många färger?? Pris??

• 1978nettan

max factor color adapt e faktiskt en helt otrolig foundation som täcker jättebra o som sitter länge

• Bubblan84

Goggla lite på max factor color adapt men den verkar tyvär lite för fet för min hy som redan har en tendens att bli glansig :/

• 1978nettan
    Bubblan84 skrev 2008-06-17 10:18:25 följande:
    Goggla lite på max factor color adapt men den verkar tyvär lite för fet för min hy som redan har en tendens att bli glansig :/
    ok ja det kanske den har.
    jag har ju blandhy o den smälter in bra i mitt ansikte. jag tycker inte den e fet men den kanske reagerar annorlunda på din hy.
    men om du får möjlighet så testa den nångång.
  • MyFine
    Svar på #3
    Ja, det skulle jag nog vilja säga att den är. Fanns i många olika färger. Den är rätt dyr, 395 tror jag den kostade - men den är väl värd varenda krona! Dessutom är den dryg!
  • Bubblan84

Drygt e bra..för min del går det åt ca 1 1/2 per månad baar för jag oft5a måste bättra på sminket under dagen :/

• MyFine

Ojdå, ja men då ska den nog funka bra! Jag köpte min före jul, och den är inte alls nära att bli slut! Fast jag använder ju inte varje dag.

Svar på tråden Bästa foundation??