frossa, illamående o skakande ben, förlöst för knappt 3 veckor sen!
Vad kan det va som hände??
Igår kväll när jag skulle sova så kände jag ett svagt illamående, låg där och mådde illa och försökte sova men det gick inte, gick på toa och va lite lös i magen, gick och lade mig igen o började då frysa, fick frossa, frös som en galning, var helt knottrig på hela kroppen!!! sen vaknade Alicia och ville amma, jag låg där och ammade henne och frös och skakade, benen skakade massor!!! fy va otäckt det va!
Blev jätterädd o orolig och samtidigt som jag tänkte att "jag får ju bara inte bli sjuk, jag måste ju amma Alicia mest hela tiden"
Gick sen på toa igen och va lite lös i magen, tog 2 sockerbitar, en dextrosol och vatten och gick och lade mig igen, frös fortfarande som en gris!! tog på mig en t-shirt och duntäcke och låg där med skakande ben och med frossa! lyckades väl tillslut somna, har sedan ammat Alicia varannan-var tredje timme under natten och då har frossan varit borta och nu på morgonen mår jag bra, föutom att jag e trött och orolig för vad detta kan vara!!!
Tog socker o dextrosol för att jag misstänkte att det kunde vara blodsockerfall... men vet ju inte vad det berodde på...... (jag har inte diabetes, vad jag vet).
Nån som känner igen sig!?