en tråd för oss som opererat oss på CITADELL KLINIKEN!
hejsan
tänkte se om intresse finns att prata med varandra. vi som opererat oss på citadell i landskrona
jag gjorde förstoring samt lyft där i april i år.
VÄLKOMNA!
hejsan
tänkte se om intresse finns att prata med varandra. vi som opererat oss på citadell i landskrona
jag gjorde förstoring samt lyft där i april i år.
VÄLKOMNA!
Oj, vad kul att jag hittade hit..
Jag har bokat tid för rådgivning + operation i augusti.
Minska vårtgårdarna + implantat
Är du nöjd?
Vad fick du betala?
Har också gjort förstoring på citadell kliniken och är väldigt nöjd med mina. Gjorde dem 2005 för 36.000.
Har gjort en bukplastik på citadell. Gjordes den 14 april i år.
hej på er. ja jag är nöjd än så länge. försöker bara tvinga ner mitt ena bröst som e liiite lite högre upp än det andra. kul att några hittat hit!
snuttP hej på dej dig känner jag ju från annan tråd
Hej hej nr3... =)
Ni som gjort bröstförstoringar....
Hur ont hade ni efteråt?
Hur länge var ni sjukskrivna?
Orkar man lyfta sina barn??
godistokig
man har ont efter..nu gjorde jag visserligen lyft oxå, men det kvittar nog.jag hade jätte jätteont i en v och jätte ont en i allfall. fast fortfarande ömmar det lite om barnen råkar sparka en där å så.
var sjukskriven 3 v. men du FÅR INTE lyfta dina barn de första 2 v..
nr3
Tack så mycket för info.
Bra att jag planerat det så att mannen har semester och kan ta tjejen.
Hur mkt större gjorde du brösten?
Fick du komma tillbaka och ta stygnen senare eller var det sådana som ramlar av av sig själv?
han klipper bara bort trådar som sticker ut o resten läker själv så det är rätt skönt
Hej på er!
Nu är operationen avklarad. I tisdags var den stora dagen.
Jag är pigg som en nötkärna & har inte alls speciellt ont i brösten. Har desto mer ont i handen där jag fick en inflammation efter att de tog kanylen samma dag som jag skulle gå hem (stannade kvar en natt). Opererar brösten, men har ont i handen!!??!! Gissa om de småfnissade åt mig när jag ringde in i dag och ville få tabletter för handen *haha*
Min läkare är dr Jörg Bohn och jag är verkligen super nöjd med allt vad han har gjort!!
härligt att höra!knasigt du har ont i handen istället är du nöjd?
De håller ju fortfarande på att falla på plats.. och är lite stela
Men bortsett från det så är jag väldigt nöjd!
Belv en omfattande op på mig. Minskning av ena bröstkörteln, lyft, minskning av vårtgårdar + förflyttning ut åt sidorna & implantat. Samt att det var osymetri som skulle jämnas ut.
Men de är väldigt proffsiga och jag ser fram emot tisdag (nästa vecka) då det är dags att plocka bort tejpen & stygnen
Det jag är mest imponerad av är dr Jörg Bohns öga för att se vad som är prop för just mig... för det var ju inte lätt att välja storlek "bara" genom att stoppa i inlägg i bh:n... Men det blev mycket bättre än vad jag någonsinn kunnat hoppas på