• Anonym (arb lös)

Någon som jobbar i kök inom kommunen???

Vad är det för ställe ni arbetar på??Vad har ni för utbildning/antal års erfarenhet?? Vad har ni för lön?? Månads eller timpeng?? Vad har ni ut efter skatt?? Vad har ni för arbets tider?

Massa frågor som söker svar!!!

• Svar på tråden Någon som jobbar i kök inom kommunen???
  • Anonym

Min sambo jobbar där. Som ekonomibiträde inom kommunen alltså kock. går udner kommunal fack då ju. Han jobbar halv åtta till halv tre mån - fre tjänstgärning var tredje helg då jobbar han kanppt något i veckan när det är helg han har cirka 150 kr i timmen. Han jobbar deltid nu cirka 75 % och har runt 19 tusen. itne mkt pengar men rätt bra ändå. Han är utbildad kock och jobbat med storkök och restauranger.

• Anonym (arb lös)

Tack för ditt svar!!

Hoppas på fler svar!!

• Anonym (arb lös)

Puffar!!!

• Anonym

Anställd som kokerska i förskolekök. Har gått restaurang-utbildning. Några års erfarenhet också. Får ut ca 10500 efter skatt på 75%.

Så anonym, din sambo tjänar grymt bra, eftersom han "bara" är anställd som ekonomibiträde.

• Anonym

Min man jobbade som kökschef inom kommunen fram till för ett år sedan. Han jobbade då inom äldreomsorgen och hade en månadslön på 21500 kr innan skatten var avdragen. Utöver detta hade han ett tillägg på 2000 kr eftersom han hade personalansvar. Han jobbade 7-16.

• Anonym (Vikarierar)

15700/månaden - timvikarierar som ekonomibiträde i kommunkök.
    Skitkass lön, har inte fått tillgodoräkna mig nån löneförhöjning på tre år pga jag endast är vikarie??? Bråkat som satan för att ens få höja mig till denna summa, "ska" tydligen ligga på lägsta lön som är 15300:-

De som är fast anställda i samma kök har väl i dagsläget från drygt 17' och uppåt i månaden... :P

Svar på tråden Någon som jobbar i kök inom kommunen???