• IKB
    Äldre 17 Jun 20:20
    27096 visningar
    20 svar
    20
    27096

    någon som fått rosa på pappret någon/några dagar innan BIM men ändå varit gravid?

    Någon som fått rosa på pappret någon/några dagar innan BIM men ändå visat sig vara gravida?

  • Svar på tråden någon som fått rosa på pappret någon/några dagar innan BIM men ändå varit gravid?
  • Kajak
    Äldre 17 Jun 20:22
    #1

    jaa man kan få mens även om man är med barn.

    så blod måste inte betyder missfall eller nåt är fel på dig.

    Var inte orolig, njut istället!

    Det som händer händer, du kan inte påverka det.

  • IKB
    Äldre 17 Jun 20:38
    #2

    Jag vet inte om jag är gravid än, tyvärr. Men jag hoppas.

    Någon mer som känner igen sig?

  • loveel­in
    Äldre 17 Jun 20:40
    #3

    Ja det hade jag=) Det är jättevanligt.

  • Äldre 17 Jun 20:42
    #4

    Japp! Har haft det alla graviditeter (fyra)!
    Håller tummarna att du får ett plus!

  • IKB
    Äldre 17 Jun 20:43
    #5

    loveelin: Hade du rosa på pappret innan BIM?

  • IKB
    Äldre 17 Jun 20:44
    #6

    Brukar alltid ha bruna flytningar innan mens men idag fick jag som sagt rosa flytning så jag undrar lite. Men de e väl bara att vänta och se antar jag. Tack för era svar.

  • Lillan­M
    Äldre 17 Jun 20:44
    #7

    Kan vara nidationsblodning, hur manga dagar efter AL kom blodningen?

  • IKB
    Äldre 17 Jun 20:45
    #8

    De e ingen nidblödning för jag ska ha mens vilken dag som helst nu, eller förhoppningsvis inte :)

  • bebbe made in italy
    Äldre 17 Jun 20:47
    #9

    Jadå, jag hade både rosa och bruna flytningar och även blodiga slemklumpar både innan jag plussade och runt v 6, det är vanligare med färgade flytningar än att inte ha det enl. gynakuten på sahlgrenska...


    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • oliver A
    Äldre 17 Jun 21:02
    #10

    Samma med mig jag fick rosa flytningar ett par dagar innan BIM, men jag är gravid i v.18 snart. Hade även rosa och bruna flytningar i v.6, så lycka till.

  • Georgi­i
    Äldre 17 Jun 21:07
    #11

    Ja det hade jag, jag tror detkallas niditationsblödning. När ägget fäster på livmoderhalsväggen så kan man känna ett stick i magen ( vilket jag kände en natt ) sen någon dag efter kan det komma en jätte liten blödning. För mig var det mest som en liten brunflytning, typ ett kryddmått...sen inget mer :)

  • bebbe made in italy
    Äldre 17 Jun 21:21
    #12

    Jag hade inte nidblödning utan fick rosa och brunt på pappret 2 dgar före bim, trodde det var mensen som var på g så jag testade mej inte fören på bim+4 döm om min förvåning när ett stooort tonade upp sig mot mej, nu e resultatet 2,5 mån


    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • flower­Lowa
    Äldre 17 Jun 22:16
    #13

    kvällen innan bim fick jag lite ljusrosa på pappret, bröt ihop och var säker på att mensen var på G, men dagen efter hade jag ännu inte fått den... på bim+1 plussade jag och är ni i v11


    ~~Tredje gången gillt?? v 11~~
  • IKB
    Äldre 17 Jun 23:10
    #14

    Tack för alla svar, känns lite bättre när man hör att det går så bra för andra med samma symptom. Kanske det är mensen, men det kan också vara en liten skrutt där inne :)

  • Äldre 27 Jan 06:38
    #15

    Ser att detta är en ganska gammal tråd men väntade mensen igår och när jag gick på toa fick jag den ljusrosa färgen på pappret och även lite på natten sen har det inte kommit mer och fortfarande ingen mens i sikte :) har haft lite andra symtom också som tillexmpel väldigt kraftig huvudvärk och lite annat smått och gott. Hoppas det har gått bra för er andra själv har jag inte testat än :)

  • Wed 9 Oct 2019 18:02
    #16

    Ser att detta är En gammal tråd men är så förvirrad!

    Förra månaden fick jag min mens 2 dagar tidigare men de blöder bara 2 dagar sen lite bruna flytningar efter det. Gjorde ett test som visade ganska svagt.. en vecka senare gjorde jag test igen som visa negativt. Idag är det två dagar kvar till min mens och jag har fått lite rosa flytningar.. är så förvirrad ..

  • Thu 10 Oct 2019 14:46
    #17

    Jag fick rosa på pappret om det var på BM eller en dag efter. Blev helt förstörd då jag trodde det var mens igen.. på kvällen hade inget mer kommit så jag tog ett test. Gravid!!

  • Thu 10 Oct 2019 15:03
    #18

    Jag hade en liten mensliknande blödning runt BIM, men inte alls lika mycket eller lika länge. Så jag tog ett test och jag var gravid. Nu är hon 5 månader :)


    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Thu 10 Oct 2019 15:39
    #19

    Okey :) började störtblöda idag och jätteont i magen :(

  • Okänd
    Wed 13 Dec 2023 20:26
    #20
    Meddelande borttaget
Svar på tråden någon som fått rosa på pappret någon/några dagar innan BIM men ändå varit gravid?