snorkråkor på bebis
min lilla tjej på 5 veckor har läskiga kråkor i näsan som vi får avlägsna då och då.
Får era bebisar det? Utan att vara förkylda?
Knäpp fråga, men måste fråga...
min lilla tjej på 5 veckor har läskiga kråkor i näsan som vi får avlägsna då och då.
Får era bebisar det? Utan att vara förkylda?
Knäpp fråga, men måste fråga...
Japps får ständigt avlägsna med tops, vilket sonen verkligen inte gillar...men ser ju knappt ut att kunna andas genom näsan med dessa busar...
Japp, här får man fiska storfångst titt som tätt
ähh..här inne får man fråga hur knäppa frågor som helst;) Men nej, min flicka hade inte det i den åldern, utan det har kommit nu när hon blivit lite större(5 månader)
Japp, vår dotter hade några få när hon var i den åldern
Här är det jättestor, man undrar hur de får plats. han har haft det sen han föddes.
Likadant med min grabb.
Samma här. Men är inte populärt att peta bort dem. Jag tar lite papper och får ut dem efter en stund.
jarå, ibland tar jag tag i en snorbuse och kan dra hur mkt som helst verkar ju sitta långt ner i halsen
Snorkråkor så det räcker och blir över på min tös oxå, 8 veckor idag.
Hon har haft det sen hon blev förkyld (4 dagar gammal). Hon är inte förkyld längre men då och då får man ta fram topsen och pilla lite. Upsskatts inte och maken tycker dte ser småtaskigt ut!
Jo då min flicka har haft nästäppa med och utan förkylning sedan 3 veckors ålder, vi kör koksaltlösning (engångspipetter från apoteket) i snoken och sedan suger man ut snorkråkorna med en NäsFrida.Ganska skönt att bli av med dem faktiskt. de kan ju inte andas med massa snor i näsan.
Det var inte alls populärt i början, tvärtom. Nu när hon är 4,5 mån verkar hon ha vant sig vid proceduren och hojtar bara till och verkar sedan nöjd och ler bara.