• Toviz

nu har jag anlitat en advokat

Har nu anlitat en advokat för att kunna få tillbaka min dotter och han är superbra behöver inte få betala utan får det via hemförsäkringen ska träffa honom så snart som möjligt. Har redan pratat med honom två gr idag Nån mer vars soc har tagit era barn ifrån er?

• Svar på tråden nu har jag anlitat en advokat
  • LjubaviMoja

Fy vilken hemsk sits du sitter i speciellt när det handlar om de mest dyrbaraste vi har och det är våra barn.

Jag önskar dig lycka till och skickar en massa kramar.

• Toviz

Tack så mycket,,soc hotade med att tvångsomhänderta henne om inte jag och min kille sa ja till familjehem dom har gått oss bakom ryggen flera gr och anser att jag inte har anknytning till min dotter alls utan överlåtit all överlämnande till min kille när hon sätts i familjehem dom säger att jag inte ens kan tänka utan att min kille ska vara med, känner mig så kränkt har ju lindrig utvecklingsstörning och ska alltid enligt lagen bli beprövad om jag kan få personlig assistent men då sa handledaren att det va för dyrt för min del idag tog jag modet till mig att anlita en advokat ooch både juristerna och advokaten har bedömmt fallet som att det ska prövas i rätten. Jag älskar min dotter och saknar henne gör myket...

• LjubaviMoja

Fan ta dom alltså blev själv tvingad till behandlingshem som ung utav soc fast mina föräldrar inte ville jävla skithögar kan dom vara rent utsagt.

Ge inte upp kämpa vidare och låt dom inte trampa på dig.

Svar på tråden nu har jag anlitat en advokat