Du måste logga in för att svara i en tråd.

• phridan

Sendrag !!

Hej på er !

imorse kl.05.30 vaknade jag av smärta!
    Jordens jäkla sendrag i vadens yttersida..
    Jag trodde att benet skulle gå sönder... =)

30 minuter satt det i, och det spelade ingen roll vad än jag gjorde...

Dricker ca 2Liter vatten/dag.

Någon som känner liknande?

• Svar på tråden Sendrag !!
  • Millric

Det är så j*a vanligt att jag vet knepet... =) ta en liten nypa salt på tungan o sendraget avtar.. hjälper det inte på en gång.. ta lite mera salt.. =)

vet int varför det funkar men det har funka för mig alla gånger.. detta är min tredje grav.

• phridan
    Millric skrev 2008-06-18 10:14:17 följande:
    Det är så j*a vanligt att jag vet knepet... =) ta en liten nypa salt på tungan o sendraget avtar.. hjälper det inte på en gång.. ta lite mera salt.. =) vet int varför det funkar men det har funka för mig alla gånger.. detta är min tredje grav.
    Haha.. salttricket vägrar jag pröva igen...

Eftersom jag även har lågt blodtryck, och får blodtrycksfall, så fick jag tipset om saltet där också...
    Jag pytsade i mig ca 1krm salt, och sköljde med vatten..
    2 sekunder senare fick jag upp både frukost och lunch.. haha....

BANAN???  Funkar det mot sendrag????
  • smaragden

ät magnesium tabletter...superkanon mot muskelkramper..

• phridan
    smaragden skrev 2008-06-18 11:00:12 följande:
    ät magnesium tabletter...superkanon mot muskelkramper..
    ahh...
    Tack för tipset...

Skall kolla om det återkommer fler dagar nu... iså fall skall jag prova det =)
  • smaragden

jag vet att de funkar..jobbar inom detta område..

• Millric

Ja det där med salt... jag har bara tagit en nypa salt på tungan inte ett krm...  o inte sköljt ner det med vatten, utan bara låta det smälta...  inte alls så farligt.. o det har funkat.. men men det har med psykologiska grejer o göra.. singnaler till hjärnan på nå vis.. inte saltet isjälv att man ska ha det i kroppen...

• phridan
    Millric skrev 2008-06-18 12:43:17 följande:
    Ja det där med salt... jag har bara tagit en nypa salt på tungan inte ett krm...  o inte sköljt ner det med vatten, utan bara låta det smälta...  inte alls så farligt.. o det har funkat.. men men det har med psykologiska grejer o göra.. singnaler till hjärnan på nå vis.. inte saltet isjälv att man ska ha det i kroppen...
    Åkej...

1 krm med vatten var iaf ingen höjdare... haha...
    Dock typ ett bra bantninstrick.. haha..
  • Madelene0

jag läste precis att man sendrag kan bero på för lite kalcium i kroppen och för lite salt. stod dock inget om att man skulle äta bara rent salt

Svar på tråden Sendrag !!