• Anonym (nyfiken)

Sex med mor/dotter eller far/son

Har någon haft sex med tex mor/dotter eller syster/syster utan att de har vetet om varandra. Hur lika-olika är de i sängen.

• Svar på tråden Sex med mor/dotter eller far/son
  • Anonym (nyfiken)

man kan ju träffa dom på tex krogen utan att ha släktutredning före sexet och få reda på släktskapet efteråt.

• vampyria2

Haha min sambo har dansat och kyst sin halvsyrra, sen började de prata och som tur pratde de om sina efternamn och de hade ett ganska ovanligt så misstaget upptäktest i sista stund, eller vad man nu ska säga de båda höll på att spy när de kom på det Skrattande

Min sambo har 12 halvsyskon han ungås bara med en.

• Janneman
    smaragden skrev 2008-06-18 13:18:37 följande:
    usch...
    Det var ju konstruktivt svar!
    Det är väl int omöjligt att råka få till det med båd mor och dotter. Ponera att man är 30, mamman 40 och dottern 20. Båda är på krogen vid olika tillfällen och man raggar på dom var för sig. Då är det ju inte osannolikt att man har sex med dom. Hade en kompis som var ihop med en äldre kvinna ett tag. Hon hade en dotter som min kompis blev ihop med senare. Lite udda men inget brott.
  • vampyria2

Aaa ibland är jag lite väl blond för mitt eget bästa Skrattande läste lite konstigt och trode du menade om nån hade haft det mid sin bror eller sysster Cool

• Anonym (jo)

bror/bror har jag haft det med

• Anonym (nyfiken)

Anonym (jo) skrev 2008-06-18 15:02:17 följande:

bror/bror har jag haft det med
    påminde dom om varandra ?
  • Anonym (jo)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-06-19 14:08:01 följande:

Anonym (jo) skrev 2008-06-18 15:02:17 följande: påminde dom om varandra ?
    Nej de var väldigt olika faktiskt, även storleksmässigt om man säger så, fast de ser ganska lika ut annars. En var mer dominant, andra mer undergiven, en mer äventyrlig, en mer blyg...
Svar på tråden Sex med mor/dotter eller far/son