• Sicali

Vad kan man hitta på för kul i uddevalla nån timme på en vardag?

Skall följa mamma till sjukhuset mitt i uddevalla nästa vecka. Besöket tar ungefär en timme och vi tänkte hitta på något med sonen under tiden.
    Så finns det nåt roligt man kan göra i uddevalla, gärna inomhus då det förmodligen kommer regna?

• Svar på tråden Vad kan man hitta på för kul i uddevalla nån timme på en vardag?
  • Sicali

Puff, finns det inte något kul att göra i Uddevalla?

• Olleiskogen

nopp inget kul i u-a om man inte känner någon man komma hem till. det ända är vell att gå i affärer.

• Sicali

Är det verkligen en så tråkig stad?

Olleiskogen skrev 2008-06-18 20:27:42 följande:
    nopp inget kul i u-a om man inte känner någon man komma hem till. det ända är vell att gå i affärer.
  • Olleiskogen
    Svar på #3
    för barn e det ingen toppen stad inte om man ska vara inomhus och om man ska hitta på något utomhus så fins det några ställen där man kan leka.
  • Sicali

Med barn, tar gärna emot tips på lekplatser med

MaijaO skrev 2008-06-18 22:21:39 följande:
    Med eller utan barn?
  • Sexymala

Skulle kunna gå på Uddevalla museum. Gogla det för info. Det är kul för barn och ligger percie i centrum, vid Kampenhof (busstationen) bara nån km från sjukhuset.

Länge sedan jag själv var där, så vet inte vad de har att erbjuda barn nu. Men när jag var där var det iaf kul!!

Annars finns det badhus med...

• lunkentuss

Badhuset
    Bohusläns museum
    Mcdonald
    IT-cafe
    Bowling (ligger vid badhuset)

• MaijaO

Emaus. Ta 3:ans buss upp till Emaus. Det är en kommunal inrättning med hönor, ankor, kaniner, grisar, getter och hästar. Man får klappa alla djuren och de har en stor och bra lekplats. Det finns grillar till korvgrillning om man så önskar. Det är gratis för alla.

Vid dåligt väder så har du Bohusläns Museum, Biblioteket eller Torp om man gillar att shoppa.

Svar på tråden Vad kan man hitta på för kul i uddevalla nån timme på en vardag?