Röda ögon?
Finns det någon som har nåt bra tips mot röda ögon? Jag blir väldigt lätt ansträngd och röd i ögonen och det ser så tråkigt ut eftersom man jämt ser trött ut...
Någon som har nåt bra tips?
Finns det någon som har nåt bra tips mot röda ögon? Jag blir väldigt lätt ansträngd och röd i ögonen och det ser så tråkigt ut eftersom man jämt ser trött ut...
Någon som har nåt bra tips?
Ja det finns en toppengrej på Apoteket, droppar som heter Vis-nånting. De är toppen!
jaha vad bra! Tar de bort rödheten?
Viscotears kanske det är som Elli P tänker på? Det är som en gel på tub som man lägger en sträng i ögonen, är väl mest till för att fukta ögonen, för att de är torra eller så. Men visst, är det det som är problemet, så kan det hjälpa mot torra ögon.
jag är inte torr i ögonen direkt.. utan det är mer att de är röda som är besvärligt...
Tycker du kan prata med apotekspersonalen, de är mycket kunniga, och kanske kan de komma med något tips.
Tror hon tänker på Visine!
Det har jag själv inte hört talas om, går inte heller att söka på Visine på fass.se
Däremot går det att läsa detta om viscotears:
Viscotears ögongel ersätter tårvätskan i torra ögon. Viscotears ögongel bildar en skyddande hinna i ögat, som varar upp till 6 timmar.
Tur att man kan googla Visine istället. ;)
http://www.visine.se/
Känner igen paketet när jag ser det ju!
Det brukar vara så - när man ser det så känner man igen det. Tycker faktiskt att de funkar bra, har linser själv så när mina ögon blir röda och trötta så funkar Visine fint för mig!