Vilken pappa bok?
Jag vill köpa en pappa bok till min sambo men vilken är bäst.
Jag vill köpa en pappa bok till min sambo men vilken är bäst.
Kan tyvärr inte rösta då jag inte läst alla men tyckte ialla fall att den enda boken jag läst av dina alternativ (koka makaroner) var skitdålig!
Tyckte "Pappor föder barn" var kanon. Lättilgänglig, bra info, samt rolig. "Pappan" gillade den.
Ser ut som dom flesta gillat "Du ska bli pappa" eller är det kanske bara så att dom flesta bara läst den. Tänkte beställa böcker på nätet men jag måste nog ner på stan och kika lite i böckerna för att kunna bestämma mig
Älskar koka makaroner. Så fin bok.
min sambo har bla: Du ska bli pappa och han tyckte den va den bästa av de han läst!
för den va rakt på sak o ärlig- inte en massa dravel (som han sa..hihi)
utan den är skriven av en man ur en mans perspektiv för män!!
men vi fick koka makaroner på föräldragruppen och den kändes jävligt pretto!
Finns en som heter Pappaboken som är finlandssvensk. Den har jag köpt till min man och min pappa. OOOTROLIGT bra och så rolig. Om det är en rolig bok du är ute efter. Vet inte om man får köpa den i sverige, men rekommenderar den iaf.
Författare är Stefan Randström, Fredrik Herzberg och Johan Eriksson
Jag vill köpa en bra och lättläst (han läser inte så mkt...) bok till mannen, blivande pappan. "du ska bli pappa" är den bra då?
Nej, hehe, alltså, jag fattar ju om man gillar den. den är väldigt fint skriven! kändes bara som att den var så himla högstämd hela tiden. Ok, det är stort att få barn, men det var liksom så himla...