• angelcry

Vilken pappa bok?

Jag vill köpa en pappa bok till min sambo men vilken är bäst.

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken pappa bok?
  • Cassanna

Kan tyvärr inte rösta då jag inte läst alla men tyckte ialla fall att den enda boken jag läst av dina alternativ (koka makaroner) var skitdålig!

• angelcry

Ser ut som dom flesta gillat "Du ska bli pappa" eller är det kanske bara så att dom flesta bara läst den. Tänkte beställa böcker på nätet men jag måste nog ner på stan och kika lite i böckerna för att kunna bestämma mig

• schottis

Älskar koka makaroner. Så fin bok.

• Annabel

min sambo har bla: Du ska bli pappa och han tyckte den va den bästa av de han läst!
     för den va rakt på sak o ärlig- inte en massa dravel (som han sa..hihi)
    utan den är skriven av en man ur en mans perspektiv för män!!

(¯`♥.¸..?:*¨¨*:?..♥ ღ BF 13 augusti ♥ღ♥ .?:*¨ ¨*:?.¸.♥´¯)
  • Anjis87

men vi fick koka makaroner på föräldragruppen och den kändes jävligt pretto!

• FruStolpe

Finns en som heter Pappaboken som är finlandssvensk. Den har jag köpt till min man och min pappa. OOOTROLIGT bra och så rolig. Om det är en rolig bok du är ute efter. Vet inte om man får köpa den i sverige, men rekommenderar den iaf.

Författare är Stefan Randström, Fredrik Herzberg och Johan Eriksson

• angelcry
    FruStolpe skrev 2008-06-19 19:30:29 följande:
    Finns en som heter Pappaboken som är finlandssvensk. Den har jag köpt till min man och min pappa. OOOTROLIGT bra och så rolig. Om det är en rolig bok du är ute efter. Vet inte om man får köpa den i sverige, men rekommenderar den iaf. Författare är Stefan Randström, Fredrik Herzberg och Johan Eriksson
    Jag vill ha en roli bok som det samtidigt är bra info om allt i. Min sambo är finne så den kanske skulle passa bra
  • FruStolpe
    angelcry skrev 2008-06-19 19:33:24 följande:
    Jag vill ha en roli bok som det samtidigt är bra info om allt i. Min sambo är finne så den kanske skulle passa bra
    Japp, då tror jag det är den rätta boken.
    När jag googlade den så kom det upp att den iaf fanns i svenska bibliotek så då tror jag nog att du ska få tag på den i nån affär också i sverige. Lycka till..
  • lillasmilla

Jag vill köpa en bra och lättläst (han läser inte så mkt...) bok till mannen, blivande pappan. "du ska bli pappa" är den bra då?

• FruStolpe
    lillasmilla skrev 2008-06-19 19:36:57 följande:
    Jag vill köpa en bra och lättläst (han läser inte så mkt...) bok till mannen, blivande pappan. "du ska bli pappa" är den bra då?
    Det är pappaboken som jag rekommenderade. Min man har dyslexi, och läser inget annat än kalle anka på toaletten, och denhär fungerade fint för honom.
  • schottis
    Anjis87 skrev 2008-06-19 19:26:15 följande:
    men vi fick koka makaroner på föräldragruppen och den kändes jävligt pretto!
    Antar att jag är pretto också då =)
  • angelcry
    schottis skrev 2008-06-19 19:59:41 följande:
    Antar att jag är pretto också då =)
    vad är prettoGenerad
  • schottis
    angelcry skrev 2008-06-19 20:41:45 följande:
    vad är pretto
    Vad det betyder? Pretentiös!
  • Anjis87

Nej, hehe, alltså, jag fattar ju om man gillar den. den är väldigt fint skriven! kändes bara som att den var så himla högstämd hela tiden. Ok, det är stort att få barn, men det var liksom så himla...

• flowerLowa
    FruStolpe skrev 2008-06-19 19:35:14 följande:
    Japp, då tror jag det är den rätta boken. När jag googlade den så kom det upp att den iaf fanns i svenska bibliotek så då tror jag nog att du ska få tag på den i nån affär också i sverige. Lycka till..
    jag kollade efter den boken på både bokus.se och adlibris.se, bokus hade den inte alls, och på adlibirs så är den ännu inte utkommen...

finns det nån mer internet-bokaffär man kan kolla??
    ~~Tredje gången gillt?? v 11~~
  • Glitter2
    flowerLowa skrev 2008-06-20 18:10:28 följande:
    jag kollade efter den boken på både bokus.se och adlibris.se, bokus hade den inte alls, och på adlibirs så är den ännu inte utkommen... finns det nån mer internet-bokaffär man kan kolla??
    kolla www.bokfynd.nu där brukar alla internetbokhandlar komma upp
Svar på tråden Vilken pappa bok?