• Tumadre

Jag vann 20.000 kr att resa för!!! Vart ska jag?

Vann första pris i tävlingen hos Alltforforaldrar.se i samarbete med Ving, och en resecheck värde 20.000 kr.

Helt galet, för jag har aldrig varit utomlands mer än till Finland, så jag har noll erfarenhet av en semester..

Thailand kanske (är medveten om att det kan behövas att lägga ut någon tusenlapp extra)? Någon som har varit där och vill tipsa om platser, aktiviteter, shopping, stränder, mat, vad man behöver ha med sig och något annat man bör tänka på?

Kom gärna med tips om länder, städer osv!
    Jag vill komma så långt som möjligt till ett varmt land med billig shopping med mina barn; 9 mån och 2½ år gamla (jag reser solo med dem).

• Svar på tråden Jag vann 20.000 kr att resa för!!! Vart ska jag?
  • Novus

Men gud vad kul!! Grattis!

Tycker du ska kolla i resekatalogerna och drömma dig bort och därefter bestämma resemål

• Shirley

GRATTIS!!! Hehe trodde nästan jag skulle vinna ett tag Låg bland de 10 med mest poäng. Hoppas du hittar nåt trevligt resemål!

• sherlock

Grattis!

Ring eller besök Ving och fråga vilket kap till resa dom kan fixa till dig och barnen. Det finns ju hotle man får ta med barnen för lägre pris mm som dom kan hitta.

Vad roligt att planera en resa man fått gratis !

• Tumadre
    Novus skrev 2008-06-19 14:50:33 följande:
    Men gud vad kul!! Grattis! Tycker du ska kolla i resekatalogerna och drömma dig bort och därefter bestämma resemål
    Tack för era grattis!
    Men det finns ju gaaalet många resemål, svårt att bestämma sig. Jag har kollat hur mycket som helst på internet, nu behöver jag tips och erfarenheter.
  • Tumadre
    Shirley skrev 2008-06-19 14:52:07 följande:
    GRATTIS!!! Hehe trodde nästan jag skulle vinna ett tag Låg bland de 10 med mest poäng. Hoppas du hittar nåt trevligt resemål!
    Wei :D Kunde man se hur man låg till i tävlingen?
  • Shirley

Nej jag mailade och frågade ang poängen men dom kunde inte skriva vad andra hade haft men att jag låg 10 i topp. Hur mkt fick du ihop?
    Fasen så härligt! Du får kika ut en drömsemester & ta med dig barnen! Finns ju så mkt ställen som ser härliga ut!

Tumadre skrev 2008-06-19 14:54:12 följande:
    Wei :D Kunde man se hur man låg till i tävlingen?
  • Tumadre
    Shirley skrev 2008-06-19 14:59:26 följande:
    Nej jag mailade och frågade ang poängen men dom kunde inte skriva vad andra hade haft men att jag låg 10 i topp. Hur mkt fick du ihop?Fasen så härligt! Du får kika ut en drömsemester & ta med dig barnen! Finns ju så mkt ställen som ser härliga ut!
    Jag fick 336300 poäng tror jag.
    Du?

Jaa, nu gäller det att bestämma sig för en resa också :D
  • Tumadre
    Shirley skrev 2008-06-19 14:59:26 följande:
    Nej jag mailade och frågade ang poängen men dom kunde inte skriva vad andra hade haft men att jag låg 10 i topp. Hur mkt fick du ihop?Fasen så härligt! Du får kika ut en drömsemester & ta med dig barnen! Finns ju så mkt ställen som ser härliga ut!
    Jag fick 336300 poäng tror jag.
    Du?

Jaa, nu gäller det att bestämma sig för en resa också :D
Svar på tråden Jag vann 20.000 kr att resa för!!! Vart ska jag?