• loppanshus

hur ska jag lyckas gå ner 6 kilo på en månad utan att BANTA!!!!!!!!

nån som har bra tips på hur jag kan lyckas?
    utan att gå till gym!!!!

nåt man kan göra hemma?
    vad ska man äta?
    inte äta?

kram kram...

• Svar på tråden hur ska jag lyckas gå ner 6 kilo på en månad utan att BANTA!!!!!!!!
  • Mistys Daisy

om du lyckas med det, vill jag ha receptet!

• PetraMunchen

Vad väger du idag och hur lång är du? GI kan ju funka, men beror på som sagt vart du står idag. Fast GI är ju bantning på ett sätt, väldigt få kolhydrater...

Röra på dig rent allmänt, börja gå till jobbet, ta 1 timmas rask prommenad varje dag etc etc...

• Tince

man kan inte gå ner 6 kg på en månad utan att banta

• Nalle 1981

Du ska äta lite men ofta, var tredje timma är ganska lagom. Tror att det är ett fel som de flesta gör, äter för sällan och alldeles för mycket ist.

• loppanshus

170cm, 72kg
    ok, men vill ner till 65...innan augusti iallafall!!!!!!!!!!!

är GI bra?
    några bra GI recept nån???

• Nalle 1981

Nu vet jag ju inte alls hur din kost ser ut idag, men för att gå ner så mycket på en månad så måste du genast sluta med ALLT socker dvs godis läsk och annat onödigt som man också har en tendens att trycka i sig mycket mer än man behöver.

• Yrrepyrr

Minska måltiderna alltså mängden mat på tallriken, grönsaker, inte rotfrukter, kan du vräka på mycket så mycke du vill, allt utom majs. . Ät alla mål och mellanmål.
    Rör på dig, ofta och hela tiden. Sen ska du mäta midjemåttet, inte vikten för om du rör på dig mycket så får du muskler och dom väger med.
    Sen så är det ju bra om du undviker alkohol godis snacks bullar kakor och tar lite pasta potatis och vitt ris.

Bamba mamma..
  • PetraD

det beror väl en del på vilka vanor man har innan
    äter du mycket onyttigt t.ex. så hjälper det ju mycket att sluta med det. börja röra sig mer, vanliga promenader och vardagsmotion

Tince skrev 2008-06-19 20:25:30 följande:
  • PetraD

det beror väl en del på vilka vanor man har innan
    äter du mycket onyttigt t.ex. så hjälper det ju mycket att sluta med det. börja röra sig mer, vanliga promenader och vardagsmotion

Tince skrev 2008-06-19 20:25:30 följande:
Svar på tråden hur ska jag lyckas gå ner 6 kilo på en månad utan att BANTA!!!!!!!!