• Sanda

Billiga gummistövlar i st 21?

Det är snart dags för dagis start och lilltjejen behöver gummistövlar, men vill inte betala 200kr för något hon växer ur så snabbt! Tips på billiga stövlar någonstans?

Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • Svar på tråden Billiga gummistövlar i st 21?
  • Boppi

skopunkten brukar ha billiga stövlar typ. 50kr.

• Sanda
    Boppi skrev 2008-06-19 21:49:08 följande:
    skopunkten brukar ha billiga stövlar typ. 50kr.
    det är bra pris...hmm undra om vi har skopunkten här
  • fanny20

Har du kollat coop forum, har själv köpt stövlar där för 49 :- idag. Dock i str 22 och det var utplockat men det kan ju vara värt ett besök och kolla i alla fall. De hade även för 99:-

• Sanda
    Skytten75 skrev 2008-06-19 22:17:27 följande:
    Ullared och Tradera
    på tradera får du betala 55kr för frakt så då blir dyrt vilket fall. Ullared för långt bort
    fanny20 skrev 2008-06-19 22:05:22 följande:
    Har du kollat coop forum, har själv köpt stövlar där för 49 :- idag. Dock i str 22 och det var utplockat men det kan ju vara värt ett besök och kolla i alla fall. De hade även för 99:-
    ska kolla på coop!
  • Yogi

Ica Maxi hos oss har halva priset på alla skor/stövlar. De har foppatoffelvarianten i stövlar för 20 kronor. Det gäller butiken i Skövde.

• Sanda

Kollade på skopunkten.se dom hade 3 sortes skor för storleken 19-23 och inga stövlar

Ska kolla på ICA!! Kollade på coop men dom hade inga små stövlar kvar, allt var slutsålt!!
  • ElAlAd

Ett litet tips, tänk på att det är skillnad på plast stövel och gummi stövel. De stövlar för runt en 100 lapp är nästan uteslutande i plast och jag kan lova att man märker skillnad på barnets fötter. Tänkte som dig att det är väll "onödigt" att lägga ut 200-250 när de ändå snart har vuxit ur stöveln. Min dotters fötter var nästan jämt fuktiga och kalla i de billiga plast stövlarna eftersom värmen från foten stannar kvar i stöveln och gör strumpan fuktig och så blir foten kall och nästan lite svampig. Så jag kommer aldrig mer köpa de billiga plast stövlarna utan framöver är det fotriktiga gummistövlar som gäller.

• Suskiv

Undvik billiga stövlar. De håller inte. Vi har slutat köpa 50-100 kr stövlarna för de spricker i plasten innan de hinner växa ur dem.

Tretorn är bra.

• Sanda

min son har haft billiga stövlar och det har fungerat fint! Ska köpa två par ett par hemma och ett till dagis så vill inte lägga ut 400kr på något som hon växt ur till hösten. Men tex min son som inte växer så fort i fötterna längre kan jag tänka mig köpa dyrare stövlar till nästa gång. 

• malinn

Jag har köpt på Coop till mina tjejer, funkar helt ok och inga har gått sönder. ÖB brukar oxå ha men jag vet inte om de har så smått som 21. Skopunkten finns på Överby i Trollhättan har jag för mig. Min minsta tös har väldigt små fötter (två år) och just nu är det storlek 21 hon har, har kvar ett par i 22 från storasyster men dom är alldeles för stora. Hade turen att få låna ett par av kusinen så länge

Livet är en sexuellt överförbar sjukdom med 100 % dödlighet som utgång!
  • Sanda
    malinn skrev 2008-06-22 12:34:31 följande:
    Jag har köpt på Coop till mina tjejer, funkar helt ok och inga har gått sönder. ÖB brukar oxå ha men jag vet inte om de har så smått som 21. Skopunkten finns på Överby i Trollhättan har jag för mig. Min minsta tös har väldigt små fötter (två år) och just nu är det storlek 21 hon har, har kvar ett par i 22 från storasyster men dom är alldeles för stora. Hade turen att få låna ett par av kusinen så länge
    aha ska åka o kolla där! Önskade jag hade någon jag kunde ärva från men vi är först i släkten med att producera
  • LindisN

Såg också billiga stövlar på ICA Maxi, fanns i storlek 21 i flera olika modeller och märken, bland annat Tretorn.

• Sanda
    LindisN skrev 2008-06-22 13:50:48 följande:
    Såg också billiga stövlar på ICA Maxi, fanns i storlek 21 i flera olika modeller och märken, bland annat Tretorn.
    blir nog en tripp ner till Trollhättan och kolla på stövlar på ICA och skopunkten imorgon då, tack för alla tips!
Svar på tråden Billiga gummistövlar i st 21?