rugbygirl.. ja, men om du inte tror på det och tycker vi andra är knäppa som ens provar så får du gärna för min del anse så
jag finner det mest bara underhållande i väntan på att det ska avslöjas.. är ju kul att se hur mycket 'rätt' man haft. Vi gissar i familjen, vi kikar på skrock, provar kinesiska kalendern och även spår i ringen.. det är ju kul och inte allt stämmer överens ens inom testerna
Enligt kinesiska metoden ska jag få en flicka, enligt skrock är det 40/60 på flicka, enligt gissningar så är vi ungefär 80% på en pojke och enligt ringen så lutar det mer mot en pojke
där kan man ju verkligen snacka om tudelat
Skogsstjärnan.. på en del så atr ringen en paus när det kommer nytt barn när du pendlar men som för min del så får jag räkna antalet. Jag har ca 60 pendlar/cirklar som är ett barn, kan säga att första gångerna fattade jag nada.. först lite på tjej och sen massa på kille..
nååågot förvånad var jag för jag trodde väl att det skulle vara lika typ, men så kom jag på att prova räkna och då blev det (använder tecken) 60 o, 180 /, 60 o, 60 / (här har jag visserligen liten paus, kan vara det som indikerat tvilling) och så 60 o och 60 /, vilket alltså för min del gav 1 flicka, 3 pojkar och sen pojke/flicka 2ggr. Så testa kolla om det finns någon liten nergång i pendling/cirkling som indikerar paus