• lillaludde

Visa era tatueringar som har med barnen att göra.Namn,stjärntecken!!

Jag vill tatuera nått som har med mina barn att göra. Jag vet inte vad eller var. Behöver tips från er. Visa gärna. Tror det lutar åt att skriva deras namn.

• Svar på tråden Visa era tatueringar som har med barnen att göra.Namn,stjärntecken!!
  • lillaludde

Fint. Är bokstäverna gjorde på handleden?

• MissSophiaS

Åh, en vacker dag ska jag ta mod till mig och beställa tid för en tattuering. Noahs namn ska få pryda mig, vart vet jag inte än..

• Agamemnon

Jag funderar på att be någon rita något fint med dotterns namn, födelsedag, stjärntecken (fisk) och kinesiskt stjärntecken (tror hon är råtta men jag menar den kinesiska symbolen).

Om jag vågar blir det i nacken men annars blir det vänster överarm (den är fortfarande fri).

♥ Olivia 080308 ♥
  • Ulrika74

Här är min tatuering, sitter på höger sida om ryggraden precis ovanför troskanten.
    Mamma till 3
  • Majsan70
    lillaludde skrev 2008-06-20 21:37:39 följande:
    Fint. Är bokstäverna gjorde på handleden?
    Tack så mycket, men hur menar du med bokstäverna?
  • Valkyriah

Har sonens namn på baksidan av vaden.Den ska byggas på med hans stjärntecken och lite annat.Tanken är att det ska gå runt hela vaden.Finns bild i mitt galleri

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Ejma

hej. gå gärna in i mitt bildgalleri å kolla. hennes namn står på höger handled. *

• lillaludde

Så fina. längtar tills jag själv får en. Puffar för fler bilder.....

Svar på tråden Visa era tatueringar som har med barnen att göra.Namn,stjärntecken!!