• Pansy

Stopp i toaletten! Help!

Det är väl typiskt.
    Stopp i toaletten dagen efter att karl åker på fiskesemester i en vecka. När man behöver dom..

Jag var korkad. Kom hem full igår och kände hur det luktade illa från kattsandlådan. Hör hur folk muttrar om vad tusan jag tänkte på. Men ja, jag erkänner.

Jag, Madelene, slängde kattsand i toaletten! Så. Jag har erkänt.

Så nu är det alltså stopp.

Vad tusan gör jag? Har lite ångest, men det är väl välförtjänt.

• Svar på tråden Stopp i toaletten! Help!
  • Champagne

Finns det någon firma som kan komma och spola rent? Det lär tyvärr kosta skjortan eftersom det är röd dag, men toan måste ju funka

Om inte livet berusar dig, drick Champagne!
  • Krabbolina

har du inte en sån där sak som man använder när man har stopp i vasken? Kommer inte på vad de heter. En sån där stor sugpropp?

• Chloe80

Har du provat att hälla en hink med vatten i toan? Brukar funka när det är stopp, men om det funkar när det är massa kattsand i vet jag ju inte förstås. :)

• Pansy

Ungefär hur mycket kostar en skjorta ? :S

Jag har ju inte det.. Jag är inte lagd åt det praktiska hållet om man säger så.

• Krabbolina
    Pansy skrev 2008-06-21 11:26:21 följande:
    Ungefär hur mycket kostar en skjorta ? :SJag har ju inte det.. Jag är inte lagd åt det praktiska hållet om man säger så.
    då hade jag köpt en sån först, finns på ica. Sen trycker man ner och trixar med den och har du tur så lossnar det som sitter i vägen. Betydligt billigare än att ringa och få ledningen spolad en midsommarhelg.
  • Hundkär

försök att få upp kattsanden du ser,sen ta toalettborsten och tryck den upp och ner i toastolen men all kraft du kan så det bildas ett tryck.
    Häll en hink med varmvatten och rengöringsmedel.

• Pansy

Jag skulle vilja kunna fixa det utan att behöva ringa till Lars. I smyg..

• Champagne

Vi fick betala 1500kr en vardag, så kanske ni får betala det dubbla? *gissar*

Om inte livet berusar dig, drick Champagne!
  • Hundkär

prova med toalettborsten det brukar funka för mig.

• Rigmor Mortis

Aj. Klumpbildande? Risken om du trycker ner den är att den fastnar längre ner istället och blir ännu svårare att få bort.

Svar på tråden Stopp i toaletten! Help!