• Regelnummer

Tjejer/kvinnor - vad tycker ni om soul patches?

En soul patch är en skäggväxt som begränsas till den undre läppen, över hakan.
    Exempel:

Tom Waits:

mog.com/pictures/wikipedia/30519/483px-Tom-waits.jpg

Bruce Springsteen:

i.realone.com/assets/rn/img/5/2/4/6/16296425-16296427-large.jpg

Howie Mandel:

www.phillymag.com/blogs/philly_events/wp-content/uploads/howiemandel.jpg

Det verkar råda delade meningar om soul patchens vara eller icke vara så jag tyckte att det kunde vara intressant att höra vad ni tycker.

• Svar på tråden Tjejer/kvinnor - vad tycker ni om soul patches?
  • La Lola

Helt ok på rätt person.
    Alla klär ju inte i det.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • SCSI

It/media-skägg. =)
    Ju mindre skägg desto bättre, alltså är det bättre än helskägg, sämre än slätrakat.

• Regelnummer
    SCSI skrev 2008-06-21 18:15:33 följande:
    It/media-skägg. =) Ju mindre skägg desto bättre, alltså är det bättre än helskägg, sämre än slätrakat.
    Fast man förknippar väl knappast Bruce och Tom med it/media?
  • Prettypink

Sexigt på rätt kille!;) Min sambo "skaffade" en för ett tag sen. Och han är hot!!:D

• SCSI
    Regelnummer skrev 2008-06-22 17:47:08 följande:
    Fast man förknippar väl knappast Bruce och Tom med it/media?
    Nä, men här i Sverige är skägget vanligt förekommande på media-byråer och bland poppigare IT-tekniker.
  • SCSI

...och jag springer oftare på såna killar och deras skägg än världskändisar.

• Regelnummer
    SCSI skrev 2008-06-22 18:31:26 följande:
    Nä, men här i Sverige är skägget vanligt förekommande på media-byråer och bland poppigare IT-tekniker.
    Är det verkligen så? Jag hatar när coola attribut blir "ockuperade" (eller vad man ska säga) av mindre coola demografiska grupper. Jävla beatnik-wannabes...
  • Regelnummer

Fast jag vill ju inte förolämpa nåt IT-folk med min hårda ton. You guys are all right...

Svar på tråden Tjejer/kvinnor - vad tycker ni om soul patches?