Hjälp eller tips?
Hejsan
Är det någon som har blivit sjukskriven pga av sin barnlöshet och känner till en bra psykiatriker eller doktor i Stockholms området som har förståelse kring vad man går igenom?
Jag har genomgått otaliga inseminationer och ivf försök och det som är viktigt för mig nu är att hitta styrkan att orka fler behandlingar innan tider rinner ut (åldersfaktorn).
Dessvärre kämpar jag samtidigt med en psykopat chef som gör allt för att jag skall knäckas och jag har inte längre styrkan att orka med att kämpa på jobbet och att ha styrka för mina sista försök.....
Jag har gjort 3 inseminationer och 5 IVF försök och jag har kämpat på, men nu går det inte längre... känner att mitt sista eller näst sista försök kräver all min styrka och det går inte när jag utsätts för regelrätt mobbning från min chef....han känner till min situation och gör allt för att jag skall knäckas... varför har jag ingen aning om?
Har i princip aldrig varit sjuk i mitt liv och vet inte ens vart man vänder sig för att få gehör för hur dåligt man mår och få till stånd en sjukskrivning därför undrar jag om någon varit i min situation och har några tips till mig?
Oroar mig för att om man blir sjukskriven så kommer försäkringskassan inte godkänna det?
Tacksam för att få höra ifrån någon som varit eller är i min situation?
Kram Caribe