Zara (butiken)
Vad har de för kläder o priser?
Brukar ni hitta nåt där?
Vad har de för kläder o priser?
Brukar ni hitta nåt där?
Snäppet dyrare än H&M, några olika kollektioner. Bra koftor och tröjor i olika modeller i baskollektionen. Snygga men obekväma skor. Mycket "finkläder" - klänningar, kjolset, kavajer. Lite "vuxnare" i designen än H&M, lite mera sydeuropeiskt i färger och snitt. Mycket snygga kappor och jackor av citymodell - inget för skogspromenaden, liksom.
Zara TRF är ungdomskollektionen, roliga toppar med tryck, jeans, huvtröjor. Generellt små i storlekarna.
Jaaa jag brukar handla på Zara både till mig själv och till barnen , mest till barnen dock Älskar deras barnkläder !
Till mig blir det mest väskor , skor , ngn tunika och kavajer ...
Kan vara lite dyrare än tex HM
Väl värt att besöka iallafall
Mycket kvinnliga kläder. Inget för den som föredrar ett adrogynt mode. Själv tycker jag att dom har jättemycket fint. Dom har tom mammakläder
jatte fina klader o man ser alltid massor man vill ha!
Nja, sällan jag handlar där, men man kan hitta några godbitar då och då. Priserna är högre än H&M.
mamma köpte en jättefin jacka till min son där och även lite annat fint åt honom.
själv har jag hittat fina tröjor där när jag besökt mamma, synd att butiken inte finns i min närhet...
Kvaliten tycker jag inte är sååå jättebra. Lik H&M kvalitetsmässigt, men man kan såklart hitta guldkorn som håller rätt länge, om man vårdar dem rätt vill säga.
Har aldrig hittat nåt jag gillat där, köpte en gång en kofta men det var jätte dåligt kvalitet, men känner många som köper kläder därifrån, kanske jag som alltid går dit vid fel tillfälle..
Har också en kofta därifrån och kvaliten är inte alls bra. Nopprar sig som bara den och passar därför bara att ta på sig när man ska ut o rasta hunden.
Och nu har dom rea på i princip hela butiken.
Upptcäkte när jag var där för ett tag sedan att det är 30 grader i tvättrådet på alla barnkläder (åtminstone alla jag tittade på). Köte en tenniströja till min sexåring till skolavslutningen, men till ett mindre barn hade jag aldrig handlat kläder som inte tål att tvättas på 40 eller 60 grader.
Vuxenkläderna är fina, men jag tycker de har märklig passform och de känns dyra i förhållande till kvaliteten. Om manåker till Spanien kan det nog vara värt att gå dit eftersom de har betydligt lägre priser där.