• Anonym

    Vad säger du i sängen för sexigt när du vill få igång killen?

    Har brist på fantasi... vad brukar ni säja ni som pratar snusk innan och under sexet?

  • Svar på tråden Vad säger du i sängen för sexigt när du vill få igång killen?
  • Anonym (Anonym)

    Brukar lägga mina läppar mot hans öronsnibb (han älskar när det smaskar i örat) och viska "Älskling, jag vill ha dina hårda kuk mellan mina fuktiga läppar, går det att fixa tror du?" Då brukar det inte dröja mer än ett fåtal minuter innan han är stenhård och på hugget

    Eller "Duuu...min mus vill känna lite på din tunga"
    Eller..."mm, ta mig..knulla mig hårt i fittan!" "Ge mig kuk!"

    Då blir det fart

  • Anonym (Manne)
    Anonym (Anonym) skrev 2008-06-22 07:33:05 följande:

    Brukar lägga mina läppar mot hans öronsnibb (han älskar när det smaskar i örat) och viska "Älskling, jag vill ha dina hårda kuk mellan mina fuktiga läppar, går det att fixa tror du?" Då brukar det inte dröja mer än ett fåtal minuter innan han är stenhård och på hugget

    Eller "Duuu...min mus vill känna lite på din tunga"

    Eller..."mm, ta mig..knulla mig hårt i fittan!" "Ge mig kuk!"

    Då blir det fart


    Förstår att det händer saker hos er då. :) hade fått stånd och börjat knulla henne inom 2-3 minuter om tjejen sagt så till mig.
  • Anonym (haha)

    "Ta mig så hårt du kan, om du gör bra ifrån dig ska jag låta bli dina pengar i en vecka"

  • Anonym (Gun)

    Näe de e la bare å sväre litegrann på engelska så tror han att de e en sån däringa p-rulle

  • Anonym (Felicia)

    Du får stoppa in den i rumpan om du vill. 

  • Anonym (Gun)
    Anonym (jenny) skrev 2017-10-05 23:52:56 följande:

    "Spruta mig full och befrukta mig"


    Befrukta mig ?? De skulle min karl ha sagt att de va avtändande o de förstår jag
  • Anonym (jenny)
    Anonym (Gun) skrev 2017-10-06 02:28:08 följande:

    Befrukta mig ?? De skulle min karl ha sagt att de va avtändande o de förstår jag


    Vilken tur att vi är olika då....
Svar på tråden Vad säger du i sängen för sexigt när du vill få igång killen?