• Anonym (Have fun..)

Bi-tjejer gifta med män, kika hit.

Jag är lite nyfiken på hur andra bi-tjejer som är gifta med män har det.
    Sälv lever jag nog i det bästa förhållandet man kan tänka sig. Både jag och min man är bi, och jag får utan problem träffa tjejer vid sidan av.....inte för att det händer så ofta, men iaf.

Hur har ni det?

Jag tänkte att detta kunde vara ett bra sätt att prata med andra bi-tjejer om saker man inte kan prata med sina vanliga vänner om.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-22 14:40
    Jag startade inte denna tråden för att en massa folk skulle komma hit och prata om otrohet.......Gillar ni inte tråden, så kan ni säkert hitta någon annan.... ( inte för att vara sån, men jag är lite trött på negativitet...)

• Svar på tråden Bi-tjejer gifta med män, kika hit.
  • Dorian Ertymexx

Anonym (Have fun..) skrev 2008-06-22 11:30:40 följande:

Jag är lite nyfiken på hur andra bi-tjejer som är gifta med män har det.Sälv lever jag nog i det bästa förhållandet man kan tänka sig. Både jag och min man är bi, och jag får utan problem träffa tjejer vid sidan av.....inte för att det händer så ofta, men iaf. Hur har ni det?Jag tänkte att detta kunde vara ett bra sätt att prata med andra bi-tjejer om saker man inte kan prata med sina vanliga vänner om.
    På QX finns klubben bi:come (eller om det bara är bicome?) där bifolk pratar och har sig. Bara ett tips från en straight sympatisör. :)
  • Anonym (Have fun..)

Gullig du är!!

finns redan där...

• Anonym (Have fun..)

hittar inte den klubben....får söka vidare...

• Dorian Ertymexx

Anonym (Have fun..) skrev 2008-06-22 11:42:53 följande:

Gullig du är!!finns redan där...
    OK. Ska kolla upp stavningen. :)
  • Gummsan

Hej hej. Är också gift med en man och vi har världens bästa förhållande med. Sen skulle han inte ha ont utav att jag träffa en tjej då och då bara han får veta om det. Men det är väldigt svårt att hitta någon tycker jag. Bor i en liten håla och här hittar man inga i alla fall. Måste erkänna att jag tycker det är lite jobbigt att vara bi då hela kroppen i mellanåt längtar efter en tjej och det man har är en man. Annars är det helt ok :)

• Anonym (molly)

Spelar ingen roll att jag är bi.
    När jag är i ett förhållande så är jag trogen min partner, oavsett kön.
    Så nej, jag träffar inte andra vid sidan av.
    För mig är det otrohet.

• Jofimiel

Håller helt med dig, begriper inte skillnaden... då kan man ju va me vem som helst... varför skulle de va ok bara för de är en av samma kön... nä för mig helt oacceptabelt...

Anonym (molly) skrev 2008-06-22 12:42:35 följande:
    Spelar ingen roll att jag är bi. När jag är i ett förhållande så är jag trogen min partner, oavsett kön.Så nej, jag träffar inte andra vid sidan av.För mig är det otrohet.
    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • Gummsan

Måste bara lägga till att jag INTE har varit med någon annan. Bara att de skulle vara ok för mannen om jag skulle vilja. Ibland vill man men det betyder inte att man gör det. Oftast är man ju nöjd med det man har hemma. Tankar kommer väl men man behöver inte agera på dom. Känslor kan man ju aldrig välja bort oavsett man vill eller inte.

• xenastina

;) haha.. min dröm varje gång jag faller för den där gifta mamman som är äldre än mig och har typ 3-4 barn är att hon ska vara just så....... men fan, händer ju aldrig!!!!! då går jag där och suktar och är jättekär i flera år och blir god vän men hon e megastraight......

kanske ska kolla in den där klubben ;)

• Anonym (Have fun..)

Jag anser inte att det är otrohet när min man har gåttmed på att jag träffar nån tjej ...men som Gumsan säger, att mannen vet om att/när jag träffar nån....Han har själv sagt samma sak. Detsamma gäller ju förhnm också.....vill han träffa nån kille vid sidan av är det helt ok med mig...enda skillnaden är att jag INTE villveta när var och hur....haha

Svar på tråden Bi-tjejer gifta med män, kika hit.