• Tess the mess

Tatueringar med barnen på? Söker bilder och inspiration!

Min man vill ha en tatuering med barnen på. Jag har tänkt att ge honom det i present och är lite nyfiken på om det finns någon som har sån som vill visa bild för lite inspiration och tips? Är ni nöjda?
    Vi bor i Stockholm och jag har tänkt att han ska få gå till Evileye eller Eaststreeet, de verkar bra
    Vet att priset kan variera väldigt, men på ett ungefär, vad har ni fått betala för era?

• Svar på tråden Tatueringar med barnen på? Söker bilder och inspiration!
  • zweedsmeisje

å sicken bra tråd.. hoppas oxå på att få tips här :)

• Tess the mess

Kul Funderar du också på att skaffa såna? Maken är helt frälst och kollar Miami ink (tror den går på Ztv eller så) varje kväll. Han kommer bli skitglad!

• Valkyriah

Har sonens namn på baksidan av vaden i en ganska enkel stil,det är tänkt att den ska byggas på med hans stjäntecken och lite annat så småningom.Hade tänkt att det ska gå runt hela vaden.
    Finns bild i mitt gallei

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Valkyriah

Tror jag gav 1000 kr

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • zweedsmeisje

Ja, nu e inte min bebis född än, men både jag å sambon har tänkt tatuera in en bild av bebisen. Man vill ju att en riktigt bra tatuerare med mycket erfarenhet ska göra det. Det är svårt å få sådana bilder fina, ja hon i miami ink är riktigt duktig på sådana grejer. Jag bor i en liten stad med kanske två tatuerare vad jag vet om, så lär säkert få dra till en liten större stad som gbg eller nåt :) Men hade velat se andras hur deras ser ut.

Tess the mess skrev 2008-06-22 18:45:23 följande:
    Kul Funderar du också på att skaffa såna? Maken är helt frälst och kollar Miami ink (tror den går på Ztv eller så) varje kväll. Han kommer bli skitglad!
  • Tess the mess

Ja hon är sjukt duktig! Han hade tänkt sig bilder på barnen där de är runt 6 mån, svartvita men jag vet inte vad som ska vara runt omkring eller om det bara ska vara två ansikten.

Svar på tråden Tatueringar med barnen på? Söker bilder och inspiration!