• privatepersonality

Någon som provat Vanish? (Tvättmedel)

Väldigt nyfiken på om Vanish Multi... vad det nu heter.. fungerar eller ej. I reklamen är det ju klockrent vad rent det blir. Skulle behöva någon bra fläckborttagare nu när dottern smetar ner sig med både det ena och det andra.

• Svar på tråden Någon som provat Vanish? (Tvättmedel)
  • emejo128

har inte avänt Vanish, men har något som heter TaBort. Det är helt suveränt. Tog bort stora rödvinsfläckar på en vit duk bland annat. Och då hade det torkat in och behandlades inte direkt. Ketchupfläckar är det också oslagbart mot.

• privatepersonality

Du menar den där flaskan man sprutar på innan man tvättar? Den har jag också, funkar för det mesta ypperligt, det håller jag med om.

• Jesster

Inte provat, men jag köpte faktiskt en burk pulver idag Har läst att den ska fungera jättebra.

Har också Ta bort och den är verkligen jättebra, men barnkläderna har en förmåga att bara åka in i tvättmaskinen utan att man kommer ihåg att behandla fläckarna så jag tänkte prova att ha Vanish i tvättmedlet istället.

♥ v.37 ♥
  • My Baby
    jag har både och både den rosa och vita och det är värdelöst.. alla fall på mina kläder =)
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle 070417 ♥ Vecka 18 med nr 3 ♥
  • Proppen1982

Jag gillar Vanish:)

Har bara använt den som man sprutar på innan tvätt... använde idag för första gången pulver vanish som man kan använda i tvättmaskinen när jag skulle tvätta en riktigt smutsig weleda mopp, och den blev helt ren.

• Lila1

Tycker att pulvret funkar bäst. Men bästa sättet att få  bort fläckarna på är om man blandar det till en pasta och låter det verka 1-2 tim.
    Har provat sprayen men den tycker jag är värdelös.
    Gelen är också helt OK. Samma sak där, häller den på fläckarna. 

Svar på tråden Någon som provat Vanish? (Tvättmedel)