• Anonym (fantasilös)

fantasilös

vi har nyligen fått en son för 2mån,, vi började ha sex efter typ 4 v, problemet är att jag har väldigt ont i mina höfter ännu sen förlossningen ohc klarar inte att rida som jag vet att min sambo älskar, det är mycket gnäll från min sida känns det som för jag känner att mina höfter är inte riktigt återställda, Vad kan man göra för att få fart på vårt sexliv, jag saknar honom så mycket och längtar efter honom men har ingen fantasi om vad jag kan göra för att pigga upp det, Ska tillägga att jag bär på ett x antal extra kilon samt stel som ett kylskåp:)
    hoppas någon har nåt tips om hur man kan pigga upp och överraska honom:)

• Svar på tråden fantasilös
  • Anonym (Annorlunda)

Be honom binda dig och låt honom nyttja dig efter eget behag.

Då kan du ju inte röra dig. Och ja, det var ett allvarligt menat tips. Men du ska ju inte göra något du inte vill förståss.

• Anonym (hmm)

känner mig oxå helt fantasilös, men det beror snarare på att magen börjar vara ivägen o att jag inte känner mig sexig på samma sätt längre... inga fina underkläder passar längre osv...
    vill piffa till sexlivet lite för kåt är jag ju som aldrig förr

• Anonym (Annorlunda)

Gravida är vackra, glöm inte det. Sedan kan jag förstå att det är problem med en mage som är ivägen.

Att stå upp mot en vägg eller att stå på alla fyra borde ju fungera. Det är ju inte samma närhet men skönt ändå.

• Anonym (fantasilös)

Anonym (fantasilös) skrev 2008-06-23 00:07:11 följande:

vi har nyligen fått en son för 2mån,, vi började ha sex efter typ 4 v, problemet är att jag har väldigt ont i mina höfter ännu sen förlossningen ohc klarar inte att rida som jag vet att min sambo älskar, det är mycket gnäll från min sida känns det som för jag känner att mina höfter är inte riktigt återställda, Vad kan man göra för att få fart på vårt sexliv, jag saknar honom så mycket och längtar efter honom men har ingen fantasi om vad jag kan göra för att pigga upp det, Ska tillägga att jag bär på ett x antal extra kilon samt stel som ett kylskåp:)hoppas någon har nåt tips om hur man kan pigga upp och överraska honom:)
    det värsta är att jag är så blyg av mig,, tycker allt känns pinsamt inför honom ,, inte på något dåligt sätt utan blir bara nervöseller pirrig när hna tittar på mig, är inte bekväm i mig själv men måste nog försöka bli det om jag ska lyckas pigga upp oss
  • Oliner

vi har nyligen fått en son för 2mån,, vi började ha sex efter typ 4 v, problemet är att jag har väldigt ont i mina höfter ännu sen förlossningen ohc klarar inte att rida som jag vet att min sambo älskar, det är mycket gnäll från min sida känns det som för jag känner att mina höfter är inte riktigt återställda, Vad kan man göra för att få fart på vårt sexliv, jag saknar honom så mycket och längtar efter honom men har ingen fantasi om vad jag kan göra för att pigga upp det, Ska tillägga att jag bär på ett x antal extra kilon samt stel som ett kylskåp:)hoppas någon har nåt tips om hur man kan pigga upp och överraska honom:)
    istället för att rida, sitt i hans famn, han sitter och du sitter så du får benen runt/bakom hans rygg och blir inte lika stor ansträngning på höften, har för mig att ställningen heter Lotus-ställningen men är inte säker.
  • Anonym (fantasilös)

kan man göra den även om båda är lite överviktiga? låter krånglig fast jag har ju inget att jämföra med*S*

Oliner skrev 2008-06-23 07:28:56 följande:
    istället för att rida, sitt i hans famn, han sitter och du sitter så du får benen runt/bakom hans rygg och blir inte lika stor ansträngning på höften, har för mig att ställningen heter Lotus-ställningen men är inte säker.
  • Anonym

När barnet har somnat.
    Tänd ljus i sovrummet, be honom klä av sig och lägga sig på mage i sängen, klä av dig du också. Massera honom med massageolja.

Det går ju att rida killen, fast han rör sig. Du sitter på honom som när du rider honom, fast han får röra sig.
    Men det kanske också gör ont?

Överraska honom redan ikväll!

• Anonym (fantasilös)

nej är jag bara stilla med höfterna så är det lugnt men jag vet inga bra ställningar för mitt "handikap" plus att vi är lite överviktiga båda två..

Anonym skrev 2008-06-23 13:24:42 följande:
    När barnet har somnat.Tänd ljus i sovrummet, be honom klä av sig och lägga sig på mage i sängen, klä av dig du också. Massera honom med massageolja.Det går ju att rida killen, fast han rör sig. Du sitter på honom som när du rider honom, fast han får röra sig.Men det kanske också gör ont?Överraska honom redan ikväll!
  • Oliner

Anonym (fantasilös) skrev 2008-06-23 13:19:45 följande:

kan man göra den även om båda är lite överviktiga? låter krånglig fast jag har ju inget att jämföra med*S*
    Då får killen ligga lite mer och du rider med benen framåt, han kommer ganska långt in i dig då, det kan ju vara fördel och nackdel beroende på hur man vill ha det
Svar på tråden fantasilös