• Skytten75

Marimekko Unikko vaxduk billigt, eller det finns ett liknade märke?

Hej!

Jag är ute efter Marimekkos Unikkos vaxduk storblommig röd och ceriseblommor med vit botten. Vart kan man köpa den billigt? Vad heter de som gör vaxdukar som liknar marimekkos unikko? Har för mig att det bara är 4 bokstäver och ett L, O och B. Jag vet att det har funnits på Bauhause i GBG. Kan man köpa det på nätet?

• Svar på tråden Marimekko Unikko vaxduk billigt, eller det finns ett liknade märke?
  • Skytten75

Tack för svaren men jag tycker att 700 spänn för en vaxduk är dyrt! Jag måste ha 2m.

• Lovali

Jag har en Marimekko men den är sliten & ful nu och jag tycker också de är för dyra. Köpte en enkel svart med vita prickar på Åhlens istället för 125:-/metern. Marmekkos kostar där 395:-/metern!!

Åhlens har en del fina att välja på. Kolla där!

• Skytten75

Lola heter märket med vaxduk som liknar Marimekkos unikko

• Joonas

Jag köpte Lola på Bauhaus för sådär 50 kr metern...

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • Skytten75

Joonas: Var det länge sedan du köpte vaxduken där? Vart i Sverige? De är slut i GBG och Uddevalla.

• Joonas

I löddeköpinge var det, kanske en månad sedan!

• Skytten75

Joonas: Vet du om de hade röd?

• Joonas

Jag köpte röd och grön, klädde ett planteringsbord i trädgården med det gröna och ett serveringsbord på altanen med det röda!

Svar på tråden Marimekko Unikko vaxduk billigt, eller det finns ett liknade märke?