• vill bli mamma meddetsamma

brudbukett till väldigt enkel klänning?

Jag har precis köpt en väldigt enkel knälång bröllopsklänning på Sisters i vitt. Ser det dumt ut med en bröllopsbukett till en enkel klänning? Tänker mig rosor i vitt, rosa och rött.

Vad kan man ha för attiraljer till en enkel klänning? Handskar går bort, men vad har man för smycken?

• Svar på tråden brudbukett till väldigt enkel klänning?
  • devega

till en enklare klänning kan man ju ha en lite mindre bukett som är tajt bunden. blommor i håret, halsband och armband tycker jag passar till. där kan man kanske ta ut svängarna lite mer i färg och storlek. men det är ju en smaksak.

• Perry the Platypus

Nej, absolut inte, men du kan väl satsa på någon roligare blomma än rosor? Några pioner är väldigt effektfullt. (Kolla gärna mitt galleri)

Kör pärlor rakt över som smycken; det är alltid rätt.

vill bli mamma meddetsamma skrev 2008-06-23 11:13:09 följande:
    Jag har precis köpt en väldigt enkel knälång bröllopsklänning på Sisters i vitt. Ser det dumt ut med en bröllopsbukett till en enkel klänning? Tänker mig rosor i vitt, rosa och rött. Vad kan man ha för attiraljer till en enkel klänning? Handskar går bort, men vad har man för smycken?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alldeles nygift!! ♥ღ¸.?°¯)
    Perry the Platypus skrev 2008-06-23 11:36:42 följande:
    Nej, absolut inte, men du kan väl satsa på någon roligare blomma än rosor? Några pioner är väldigt effektfullt. (Kolla gärna mitt galleri)Kör pärlor rakt över som smycken; det är alltid rätt.
    Vilken fin bukett du hade., och precis i de färgerna jag vill ha. Ja pioner är vackra, men finns de att få tag på i augusti också? Vitt, rosa och rött är det vackraste!
  • Intelligenti pauca
    Perry the Platypus skrev 2008-06-23 11:36:42 följande:
    Nej, absolut inte, men du kan väl satsa på någon roligare blomma än rosor? Några pioner är väldigt effektfullt. (Kolla gärna mitt galleri)Kör pärlor rakt över som smycken; det är alltid rätt.
    Om nu TS tycker om rosor så varför skall hon övertalas att välja pioner ist?
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Intelligenti pauca

TS.Vill du ha rosor.Så välj rosor.Det är din dag och din bukett Lycka till.

För den som är intelligent räcker det med få ord

jo men pioner är vackert men jag vill ha det strama lite stelt enkla intrycket och då tänker jag att rosor passar bra!

• Livetsgåva

Jag hade också en enkel brudklänning,och valde bukett med mina favorit blommor,röda rosor och prästkragar. Hade även ett diadem i håret med prästkragar.
    Viktigaste av allt,är du väljer det du vill ha:)

• Bubblan84

Smycken tycker jag det vore fint med pärlor

• Perry the Platypus

Ja, jag tänkte mest att det finns vackra blommor som ger ett lite mer "casual" intryck, men är det det strama du eftersträvar blir rosor väldigt vackert och bra.

vill bli mamma meddetsamma skrev 2008-06-23 11:43:06 följande:
    jo men pioner är vackert men jag vill ha det strama lite stelt enkla intrycket och då tänker jag att rosor passar bra!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alldeles nygift!! ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden brudbukett till väldigt enkel klänning?