resturang i göteborg
vi åker till göteborg om 2 veckor.
kan ni tipsa om bra goda och prisvärda resturanger. Gärna buffeer. och även där barn äter billigt
vi åker till göteborg om 2 veckor.
kan ni tipsa om bra goda och prisvärda resturanger. Gärna buffeer. och även där barn äter billigt
Jensens Böfhus var vi på sist och åt. God mat, hyfsade priser och barnen fick kritor och målarbok. Sen kan barnen även välja mjukglassbuffé till efterrätt
På Linnégatan finns massor av trevliga,billiga och barnvänliga restauranger. Bla Mykonos som har jättegod grekisk mat. Håller också med om att Jensens Böfhus är bra. Men det ligger lite tråkigt till mitt i smeten bland spårvagnarna. Vill man äta ute tycker jag att Linnégatan är bäst.
Cyrano på Prinsgatan (tvärgata till Linnégatan) har också väldigt prisvärd och framförallt god mat.
Karlson's garage & bar Linnégatan 54
Tony's
Italienskt. Bjuder på smått och gott och blandat till rimliga priser. Vasagatan 5.
Wasa källare
Husmanskost. Kanonmat till ett lågt pris i högklassisk miljö. Vasagatan 24
Restaurang Frågetecknet
Internationellt. Opretantiöst, välfyllda portioner och mycket att välja på. Södra Vägen 20.
dessa är ligger trevligt och har bra service och god mat...
annars tycker jag att ni går in på www.gp.se och kollar in krubbkollen hela listan och kikar på vad som finns...